Hur hade ni gjort?

Sv: Hur hade ni gjort?

Åh vad duktig du är som tagit tag i allting! Jul kan ni ju fira där, ta med lite pynt du gillar bara och gör er egen jul :)
 
Sv: Hur hade ni gjort?

Nu har vi fått jobbet i Tyskland! Vi åker redan nästa vecka!! Känns riktigt skönt faktist... Någon som vet var man kan hitta billigt flyg till München? Ska åka från danmark eller södra delen av Sverige. Kan man åka tåg? Ska ha med min hund så måste tillåta djur..
 
Sv: Hur hade ni gjort?

Grattis till jobbet! Vad roligt :) Vad glad jag blir för din skull :) Glöm bara inte att ta hand om din psykiska hälsa också. Ingen tackar dig för att du går med en obehandlad depression.
 
Sv: Hur hade ni gjort?

Jag är så glad nu... Trivs toppenbra här i Tyskland! Dock går det inte bra mellan mig och min kille... Är så trött på honom.. Bara gnäller och vi bråkar konstant.. Vi har inte ens rört varandra på en månad. Känslorna finns inte mer! Men kommer hålla masken till han ska åka hem om 2 månader.. Då han är skyldig mig pengar som han ska ge mig innan han åker.

Men kommer nog stanna här minst ett halvår! Sen när sesongen börjar åker jag nog till något turistställe och jobbar med turridning. har mejlat några stall på yardandgroom. Dock måste jag få ha med min hund. Ska föresten köpa en hund till här nere.. Får hem den i slutet av dec.. Känns så otroligt skönt att inte va beroende av någon! Att tjäna mina egna pengar ..

Jag funderar på om jag ska jobba utomlands nu fram till augusti och gå på den utbilningen på ett år, som personlig assistent. Kommer då hyra lägenhet eller bli inneboende hos någon. Vill inte flytta hem igen!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 010
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 087
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 894
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp