Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Mitt hår är glest och växer fruktansvärt långsamt, hur jag än försöker stimulera hårsäckarna genom massage, peeling och diverse dyra...
Svar
18
· Visningar
1 233
Senast: Nordthor
·
Kropp & Själ Hjälp! Jag behöver så många råd jag bara kan få i det här läget. Det är närmligen så att jag kanske är gravid. Jag slutade med p-piller...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 412
Senast: MM
·
Kropp & Själ Känner att jag kommer bli förkyld ikväll/imorgon. Har ont i halsen och känner mig allmänt sjuk. Saken är den att när jag blir förkyld...
Svar
5
· Visningar
3 763
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Varje år är det samma sak och jag känner redan av att jag börjar bli slö och orkeslös, men den här gången ger jag inte upp utan att...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: ponilover
·
Kropp & Själ Jag har varit kass i magen så länge jag kan minnas, jag har trott att det beror på att jag ätit för mycket skräpmat i perioder men är...
Svar
10
· Visningar
2 251
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Har ni några tips för hur man vårdar fötter som värker efter att ha stått och gått hela dagarna? Jag jobbar över 4 timmar som städerska...
2
Svar
20
· Visningar
4 061
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag vaknar ofta på nätterna och känner kraftig lukt av brandrök, närmare bestämt kabelbrand. Vid det här laget har jag lärt mig att det...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jag är så trött på mig själv. Det enda jag vill är att ligga i soffan vid datorn. Inte städa, inte pyssla, inte göra nått. Knappt åka...
2
Svar
32
· Visningar
3 513
Kropp & Själ För att göra en lång historia kort så har jag i grund och botten en fibromyalgi-diagnos. Ovanpå det har de påbörjat utredningar på flera...
18 19 20
Svar
399
· Visningar
40 532
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Är det någon som använt sig av ILC för att korrigera sitt synfel? Vad hade du för synfel? Blev det bra? Kostnad? Läskigt ingrepp?
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Har en kompis sen gymnasieåren (20 år sen) som jag inte umgåtts med sen dess. På den tiden var jag en av hennes få vänner. Hon fuskade...
Svar
10
· Visningar
1 954
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Jag tillhör den kategorin av människor som ofta är inne och "tjuvläser" på Buke, men jag har aldrig tagit mig för att författa något...
Svar
6
· Visningar
1 508
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag är så jäkla stolt över mig själv att jag lyckades göra en rotfyllning idag! Jäklar vad rädd jag var innan, men med lite lugnande i...
Svar
18
· Visningar
5 870
Senast: sky_fly
·
Kropp & Själ Jag har tvekat fram och tillbaka på om jag ska göra den här tråden. Den lär väl spåra ur som alla andra mina jäkla trådar. Men jag gör...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 698
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Vrickade foten idag, trampade snett på en promenad. Den är rätt svullen nu men gör inte jätteont längre, har haft den lindad sedan jag...
Svar
5
· Visningar
31 179
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Får man hänga ut idioter på facebook så har vi en riktig en här som aldrig slutar stalka mig Https://facebook.com/profile.php?=7338476
2 3
Svar
40
· Visningar
5 710
Senast: martha
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har/har haft social fobi? Isåfall, vill du vara så snäll och berätta lite om det? Hur påverkar det dig, har du...
Svar
10
· Visningar
1 966
Senast: MM
·
Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan tipsa varandra om produkter vi älskar/har testat/tycker om när det gäller skönhet. Skriv lite om varför den är...
Svar
11
· Visningar
1 536
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Eller? Fyller i ansökan för körkorttillstånd
Svar
0
· Visningar
760
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Kara allvetande bukeorakel, for 4 dagar sedan borjade min fot gora forbaskat ont. mitt under jobbpass, vilket innebar att jag ranner...
Svar
11
· Visningar
1 374
Senast: Jannice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp