Ååååhhhhh

Sv: Ååååhhhhh

Ja - det undrar jag med?
Jag skulle gissa att om jag loggar in på fejjan med nån annans namn och lösen på denna dator så hämtar den inte mig utan den personen. Blir väldigt sugen på att rensa alla cookies och hela cachen och sen testa. Men just nu så ids jag inte...
 
Sv: Ååååhhhhh

Så är det nog för Lyrisk här ovan fick ju upp sin man, hade Lyrisk varit inloggad själv hade nog den sidan kommit upp :p
 
Sv: Ååååhhhhh

Hihi....Kul :D

Fanns en liknande på FB för ett par år sen som jag delade. Fick då jordens utskällning av en Fb-vän att hon stalkade minnsan inte mig mm. Försökte förklara ett par gånger men hon var för upprörd och förstod inte. Hon kände sig jättekränkt och blev förbannad :o

Suck......vad säger man?
 
Sv: Ååååhhhhh

Haha den där låg ju på jämthundsgruppen också fast då stod det något i stil med "akta er för den här jäveln som skryter upp sina världelösa hundar så innihelvete" vissa vart skitförbannade :banghead:


Hahaha.......vissa har ingen humor :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 531
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 162
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 010
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp