Är jag gravid???

Sv: Är jag gravid???

Jag menade självklart längre fram i graviditeten. Efter vecka 30 känner sig nog alla gravida på ett eller annat sätt.

Hade jag inte mått illa kunde jag gått till vecka 20 med andra barnet utan att märka något. Hade inte gått upp något och var mullig så någon mage syntes inte direkt. Kände dock sparkar från vecka 14-15, som små fjärilar.
Med första barnet så hade jag bara kunnat gå till vecka 16. Sen syntes magen och kände sparkar. Dock då bara om jag inte mått så illa.

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 307
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
528
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 160
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 740
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar