Är jag gravid???

Sv: Är jag gravid???

Jag menade självklart längre fram i graviditeten. Efter vecka 30 känner sig nog alla gravida på ett eller annat sätt.

Hade jag inte mått illa kunde jag gått till vecka 20 med andra barnet utan att märka något. Hade inte gått upp något och var mullig så någon mage syntes inte direkt. Kände dock sparkar från vecka 14-15, som små fjärilar.
Med första barnet så hade jag bara kunnat gå till vecka 16. Sen syntes magen och kände sparkar. Dock då bara om jag inte mått så illa.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 428
Senast: Amha
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 676
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Dags att köpa en ny puls- träningsklocka men vet inte riktigt vilken jag ska köpa. 😅 Tänkte att ni kanske har några tips. Jag löptränar...
Svar
9
· Visningar
365
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp