Är jag gravid???

Sv: Är jag gravid???

Jag menade självklart längre fram i graviditeten. Efter vecka 30 känner sig nog alla gravida på ett eller annat sätt.

Hade jag inte mått illa kunde jag gått till vecka 20 med andra barnet utan att märka något. Hade inte gått upp något och var mullig så någon mage syntes inte direkt. Kände dock sparkar från vecka 14-15, som små fjärilar.
Med första barnet så hade jag bara kunnat gå till vecka 16. Sen syntes magen och kände sparkar. Dock då bara om jag inte mått så illa.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 464
Senast: Lisen82
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
763
Senast: Guldaskig
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 173
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus