kanjagvaragravid
Trådstartare
Sv: Är jag gravid???
Ellerhur är riktigt nervös nu! Och varför blir jag inte kissnödig...
Ellerhur är riktigt nervös nu! Och varför blir jag inte kissnödig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du vara säkrare kan du gå och be om att få ett blodprov taget. Vet inte riktigt hur tidigt i en ev. graviditet det visar resultat, men det bör väl lämpligtvis folk på vården ha pejl på.detta är konstigt. Jag har fortfarande inte fått min mens. Magen strular fortfarande till och från och jag har mensvärksliknande känslor. Testat två gånger, som jag fick tips om. På morgonen utan att ha plussat. Är det något jag borde vänta med eller ska jag ringa BM på måndag? Utöver "mensvärken" så har jag inga direkta symptom som kan tyda på en graviditet. Brukar inte brösten börja ömma rätt fort? Finns det något annat jag bör hålla koll på?
Vilka symtom man får är ju helt individuellt, så det är svårt att säga. Jag var gravid i somras, gjorde en abort i v8. Mina bröst ömmade en aning och började växa ganska omgående, hade även lite mensvärk till och från. Men hade jag inte vetat att jag var gravid så hade jag nog inte reagerat, en del känner ju ingenting i början.
Hur länge är det sen du borde fått din mens?
Vill du vara säkrare kan du gå och be om att få ett blodprov taget. Vet inte riktigt hur tidigt i en ev. graviditet det visar resultat, men det bör väl lämpligtvis folk på vården ha pejl på.