Långt jäkla deppinlägg...

Sv: Långt jäkla deppinlägg...

Jag missade det men läste det nu: det är ju en jättebra anledning att gå kurs!
 
Sv: Långt jäkla deppinlägg...

Jo det har du iofs rätt i! Nu anordnas det tyvärr inte kurser här ute längre (vad jag vet, vår instruktör vi tränade för förut har bytt ställe) och det gör det hela svårare då jag inte har orken att åka buss med hunden och dessutom blir han alltid åksjuk i buss vilket inte är så roligt för någon av oss. Men vi är ju rätt aktiva i hundhagarna runt omkring här så jag hoppas på att det kommer hit någon instruktör och har någon kurs snart. Då hakar vi på!
Dock har ju priset en liten betydelse, men det ska nog gå att ordna.
 
Sv: Långt jäkla deppinlägg...

Hej igen!
Hur går det för dig?
Jag tänkte fråga vad du gör ikväll? Om du ville följa med till tinget (ungd.gruppen som jag skrev om)? I så fall, hojta! Kan pm:a mitt nr till dig om det är så.
Vet inte ifall mitt pm kom fram nu så jag frågar här istället :)
 
Sv: Långt jäkla deppinlägg...

Hej igen!
Hur går det för dig?
Jag tänkte fråga vad du gör ikväll? Om du ville följa med till tinget (ungd.gruppen som jag skrev om)? I så fall, hojta! Kan pm:a mitt nr till dig om det är så.
Vet inte ifall mitt pm kom fram nu så jag frågar här istället :)
Halvt OT: Ville bara säga att du är underbar tjejen :love:
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 320
Senast: gullviva
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 637
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 428
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp