Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Tex. i natt. Somnade hyfsat tidigt (runt 12-01) och sov jätte bra hela natten. Vaknade en gång på morgonen för toabesök. Sen vaknade jag...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
67 595
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag har en lång page (behöver klippas igen men hinns inte med idag). Ska på en aftonfest ikväll och har en hellång klänning och...
Svar
10
· Visningar
10 794
Senast: fio
·
Kropp & Själ Hallojsan alla! Jag startade en tråd i våras/tidig sommar om halv åtta hos mig buke style, men då skulle många vara iväg över...
Svar
11
· Visningar
1 434
Kropp & Själ ja op bort gallblåsan i måndags, hur lång tid tar de innan op såren börja läka ihop? Dom sa inte så mycket mer än att jag kunde ta bort...
Svar
7
· Visningar
1 031
Senast: miamiSwing
·
Kropp & Själ Igår kväll hade jag oskyddat sex så jag tänkte gå och köpa ett dagen efter piller idag (har aldrig tagit innan pga har aldrig haft...
Svar
8
· Visningar
1 445
Senast: kompis87
·
Kropp & Själ Jag har varit mörkrädd hela mitt liv tyvärr. Jag tror inte på spöken eller dylikt, men ändå är jag rädd för diverse monster. Mest när...
2 3
Svar
54
· Visningar
9 585
Senast: Brisa
·
Kropp & Själ Är det ngn som har erfarenhet av att betala för ett sjukintyg? Jag har inte kunnat studera på mkt länge, och har tidigare fått ett intyg...
Svar
2
· Visningar
1 627
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Hade ytterst lite feber i måndags kväll, men inte mer än så. Har väl lite svårare att svälja än annars och minimalt halsont. Inga andra...
Svar
1
· Visningar
13 833
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Svettningar och värmevallningar har man ju hört men är det vanligt att bli så svullen i benen att det känns jobbigt att stå?Mår illa på...
Svar
8
· Visningar
1 321
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Antar att jag inte är ensam om att uppskatta denna helt eminenta motionsform? Finns vi fler här som längtar efter snöflingor och...
Svar
10
· Visningar
1 630
Senast: rutans
·
R
Kropp & Själ Har haft ömma bröst ett litet tag nu. Kan inte vara gravid och är frisk så vitt jag vet. Jag vet inte om jag skulle kunna ha några...
Svar
10
· Visningar
35 593
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Om två timmar ska jag vara på fest och ha lockigt hår. Jag som är hårfixaranafalbet köpte mig en locktång. Den har plasttaggar och...
Svar
17
· Visningar
2 899
Kropp & Själ Varför är det så viktigt för vissa människor att ta på andra? Nu tänker jag på bekanta, kollegor och "okända". Att ett förälskat par rör...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
10 059
Senast: Trani
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 126
Senast: Raderad medlem 131045
·
Kropp & Själ Vad har feber för funktion? Vad innebär det att en person har feber respektive inte feber med i annars samma symtom? Jag har drabbats...
2
Svar
26
· Visningar
4 408
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Den nya versionen av gamla Encounter. Någon som luktat och gillat eller ogillat? Funderar på om jag ska chansa och klicka hem den eller...
Svar
1
· Visningar
584
Kropp & Själ Jag har sedan i eftermiddags haft en konstig smärta på vänstra skulderbladet ungefär (en bit in mot armen / under armhålan typ). Det...
Svar
0
· Visningar
556
Senast: StandByMe
·
Kropp & Själ Min sambo som är extremt enveten och vägrar gå till doktorn har från och till problem med att hjärtat inte "känns rätt" och att det blir...
2
Svar
28
· Visningar
4 069
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ Gör man något åt dem, försöker sy ihop eller låter man det bara vara och hoppas på det bästa? I mitt fall har jag en knytnävsstor bulle...
Svar
9
· Visningar
16 979
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har ätit piller till och från senaste 8 åren, konstant senaste två-tre. Har alltid skjutit upp mensen och bara påbörjat nästa karta...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Widerberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp