Sambo med oregelbunden hjärtrytm och sämre syresättning

Sv: Sambo med oregelbunden hjärtrytm och sämre syresättning

Japp, har en tid idag på förmiddagen :)
Känns jätteskönt verkligen, lite tråkigt bara att jag är så kattsugen:p
 
Sv: Sambo med oregelbunden hjärtrytm och sämre syresättning

Drog till med tunga artilleriet, om du inte har en tid innan fredag så köper jag en katt.

Helt underbart argument!

Håller tummarna för honom!
Min sambo sökte vårdcentralen som 25-åring på grund av återkommande bröstsmärtor. Dom tog det definitivt på allvar, för hans del var det förmodligen "bara" stressutlöst, men nog så viktigt att få veta! Idag mår han mycket bättre.
 
Sv: Sambo med oregelbunden hjärtrytm och sämre syresättning

:) Smart av dig, ser ju bara för mig vem vill inte ha en liten kattunge, jo min gubbe vill inte bo ihop med katter, Fast det bor 3 på gården, musjägare tills temp under +5 då är det värme som gäller
 
Sv: Sambo med oregelbunden hjärtrytm och sämre syresättning

Han var till doktorn, fick inte direkt någon hjälp med just det problemet (men med ett annat!)
Jag och sonen åkte iväg ett tag och gav honom lugn och ro, just nu fungerar det bra. Återbesök om 2,5 vecka!
 

Liknande trådar

Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 734
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 770
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 633
Senast: Fille
·
M
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 12 (11+3) och är så totalt inkapabel att ta tag i något. Ska försöka beskriva vad som hänt. I höstas visade det...
Svar
13
· Visningar
6 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp