Är jag gravid???

Sv: Är jag gravid???

Jag menade självklart längre fram i graviditeten. Efter vecka 30 känner sig nog alla gravida på ett eller annat sätt.

Hade jag inte mått illa kunde jag gått till vecka 20 med andra barnet utan att märka något. Hade inte gått upp något och var mullig så någon mage syntes inte direkt. Kände dock sparkar från vecka 14-15, som små fjärilar.
Med första barnet så hade jag bara kunnat gå till vecka 16. Sen syntes magen och kände sparkar. Dock då bara om jag inte mått så illa.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 964
Senast: sardellen
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
598
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 091
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 186
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka