Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Det här är första gången jag startar en tråd här så ber om ursäkt på förhand om något blir fel... Grejen är att jag äter...
Svar
3
· Visningar
663
  • Låst
Kropp & Själ Då det inte är mycket till Beach2013 kvar nu så taggar vi om till 2014 nu när gamla tråden har blivit full. Heja och pepp till alla...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
102 366
Senast: cili
·
Kropp & Själ ... men det vill tydligen inte benen... Har alltid vari lat, och att motionera har aldrig riktigt tilltalat mig. Dock så har jag...
Svar
14
· Visningar
2 281
Senast: Brisa
·
Kropp & Själ Har upptäckt att jag har fått bristningar här och där. Främst insida lår, höft och rumpan. Känner mig ganska oattraktiv med alla fula...
Svar
12
· Visningar
2 450
Senast: Karma
·
Kropp & Själ Många bukefalister har säkert precis som jag råkat ut för sprickor i revbenen. Gjorde en "go-landning" på grusvägen efter ett högt...
2
Svar
24
· Visningar
17 305
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag funderar på att byta linsort (från Air Optix Aqua till Air Optix Night & Day Aqua) för att få in mer syre i ögat då jag använder dem...
Svar
4
· Visningar
1 785
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Jag har funderat på en sak varför man inte har tillgång till ett spa när man bokar spabehandling. På ett ställe dit jag hade funderat på...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Vad kan det tyda på? Inga andra symtom.
2
Svar
22
· Visningar
40 281
Senast: Tingeling
·
Kropp & Själ Jag var akut till tandläkaren i måndags för tandvärk from hell och dom sa att det skulle bli en rotfyllning. Eftersom vi inte hann klart...
Svar
14
· Visningar
5 071
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Ja, vad fasen ska jag göra? Jag slåss i sömnen nästan varje natt -och det är inte "oj-la-handen-i-ansiktet-av-misstag", utan det är...
Svar
6
· Visningar
9 681
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag vet inte om det är faktumet att jag arbetat 7.30-20 i en vecka nu (med en vecka till framför mig med samma tider) och därför är...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 004
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Under försommaren började jag få hemska värmevallningar. Bara att inse att den tiden är kommen. Gick till hälsokost och började äta...
Svar
3
· Visningar
1 858
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Som inte är bensodiazepin eller besläktat med det? Vet att det finns fler än mig som mår dåligt här inne, kanske vill ni dela med er...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 607
Senast: hagel
·
Kropp & Själ Testar att fråga här. Jag har i många år haft problem med mina händer/fingrar. Dom blir helt plötsligt kalla för att 10-20 min senare...
Svar
8
· Visningar
4 577
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag är ingen träningsmänniska ( har aldrig vart), men behöver nu vara så fysiskt ( ja, psykiskt också förstås) stark som möjligt för att...
2
Svar
21
· Visningar
2 194
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har fått en ny läkare. Ganska ung och lite... överenergisk? Hon tycker att jag behöver mäta mitt blodtryck under ett dygn och...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: Pepson2
·
Kropp & Själ Jag har vaknat flera gånger inatt. När jag rätar ut benet gör det ont. Jag krampar, framförallt i vaden. När jag böjde benet igen gick...
2
Svar
27
· Visningar
4 374
Senast: honung
·
Kropp & Själ Jag mår verkligen inte bra nu, ledsen dagligen, så ilsken och lättirriterad, har inget som helst förtroende för min egen förmåga för...
Svar
6
· Visningar
1 585
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Anonym användare, och som vanligt, om någon listar ut vem jag är så behåll det för er själva. Jag mår inte bra, det har jag inte...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
13 493
Senast: sourz
·
Kropp & Själ Åh jag blir så arg på mig själv att jag inte skrev upp vad ögonskuggan hette när ja köpte den, för nu har texten gnuggats bort och den...
Svar
6
· Visningar
1 698

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp