Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Något jag har misstänkt i ett par månader, men fick mer "bevis" på i helgen (om man nu kan säga "bevis", men ni förstår säkert vad jag...
Svar
14
· Visningar
3 015
Kropp & Själ Ja, jag ska gå till BM men har tyvärr haft skola dom tiderna som BM är öppen och inte haft råd att missa klasser pga tenta på fredag...
Svar
16
· Visningar
1 609
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Tillhör egentligen senior, men tror att ni ungdomar ;) har bättre koll :P Så vilka salonger finns det i jkpg som vaxar ben? Vilken...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: PrittePuff
·
Kropp & Själ Jag ska ju försöka trotsa min fobi och börja träna. Tyvärr gick min tanke om att få träna själv sena kvällar i stöpet :( Men det verkar...
Svar
19
· Visningar
1 536
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Alltså jag har funderat på detta länge... Varför går så många upp i vikt när dom blir äldre? Om jag tittar på folk i min omgivning...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 698
Senast: DarkInNight
·
Kropp & Själ Åhh jag får panik! Jag har haft mer eller mindre problem med en tand ända sen jag lagade den för ett par veckor sen. Det började med att...
Svar
10
· Visningar
1 760
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Har fallit för menskoppsmaffians tryck och köpt mig en liten vän som premiärkörs idag :D:D Det gick faktiskt bättre och lättare att...
Svar
9
· Visningar
1 568
Senast: Lillagoajag
·
Kropp & Själ Tänkte testa med mjuka hälinlägg då jag får ont i hälarna när jag går mycket. Men jag har 36, de flesta verkar sälja damstorlek typ...
Svar
0
· Visningar
824
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Visste inte om jag skulle lägga denna som kropp och själ eller skola och jobba, men det gör väl detsamma. Om någon listar ut vem jag är...
2
Svar
33
· Visningar
4 216
Senast: AchyBreaky
·
Kropp & Själ Någon som är/har flugseende och kan dela med sig, hur påverkar det er? har det blivit värre med tiden etc ?
Svar
2
· Visningar
1 351
Senast: Got2Be
·
Kropp & Själ Jag tillhör egentligen Ungdom, men tänkte att det kanske finns mer kunskap om mina problem här. Under cirka två års tid har jag haft...
Svar
9
· Visningar
1 367
Senast: Nillizan
·
Kropp & Själ Finns det några här? Efter att ha sett Skumtimmen på bio igår blev jag helt frälst av Öland och försöker övertala min man att kanske...
2
Svar
25
· Visningar
2 546
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har några frakturer och det som stör mig mest, förutom att det gör ont, är när de "hoppar" när jag rör mig. Kan man tejpa eller...
Svar
12
· Visningar
12 117
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har en släkt som kanske kan ha detta och blir nyfiken på er som har detta problemet. Hur/när visste ni att ni hade det? Vad för...
Svar
6
· Visningar
1 462
Senast: soom
·
Kropp & Själ Virrig tisdagsmorgon. Lyckades först ta värktablett (2 x pinex (paracetamol) ) och smörjer sedan in mitt skulderblad med ipren gel...
Svar
8
· Visningar
1 188
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Finns det någon kunnig här som skulle kunna hjälpa mig att tyda provsvar? :) Analys - Resultat - Referensområde P-Folat -...
Svar
2
· Visningar
2 543
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag insåg i morse att den där hostan jag har haft sedan helgen och pipandet i bröstet jag fick när jag varit ute med ena hunden faktiskt...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
13 392
Senast: Dandylinn
·
Kropp & Själ Har en längre tid haft problem med mina knän, främst det högra. Kan vara hur bra som helst, men så helt plötsligt hugger det till och...
Svar
11
· Visningar
2 097
Senast: sheldon
·
Kropp & Själ Jag har nyligen fått diagnos på en autoimmun hudsjukdom som kan länkas till / triggas av glutenintolerans. Så jag tänkte att jag skulle...
2
Svar
21
· Visningar
5 310
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Har ni några tips på övningar jag kan göra för att få en mer slimmad mage? Har som en liten "kulmage"/jästmage som jag brukar säga. ;)...
Svar
19
· Visningar
5 055
Senast: Lajke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp