Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har i några år haft problem med magen till och från (största problemet har varit reflux och lite problem med lös mage efter jag ätit...
Svar
11
· Visningar
1 573
Senast: gunhild
·
Kropp & Själ Har klippt av mitt långa hår, cirka 20-40 cm (hade lite uppklippt innan) och känner att jag vill skänka mitt hår istället för att kasta...
Svar
6
· Visningar
2 481
Senast: muppia
·
Kropp & Själ Jag satte mig själv på diet efter att ha spytt när jag skulle verka hästar. Magen var i vägen och tryckte på magsäcken så att den...
Svar
13
· Visningar
3 039
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Mitt hår är överdrivet känsligt och tuperade det förre helgen+ henna färgning i veckan så nu hatar det mig innerligt och visar det. Jag...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ Jag har på sistone börjat svettas som jag vet inte vad (känns det som) är ofta väldigt klibbig och varm. Värst är det när jag ska sova...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Just nu pågår det så enormt mycket skit i min kropp att jag totalt lessnat ur, och jag funderar således på om jag åkt på något annat än...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 363
Senast: Pallen
·
Kropp & Själ (Visst heter det så? Antidepressivt läkemedel) Ja, iallafall, hur är det att dricka alkohol när man äter sånt? Kan det bli nån läskig...
2
Svar
24
· Visningar
10 483
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Hej! Nu är det så att jag har fått ett brev hemskickat där jag ska på cellprovstagning. Grejen är den att jag har ett rätt pinsamt...
Svar
11
· Visningar
6 730
Senast: MM
·
Kropp & Själ Okej, jag börjar ledsna på att aldrig vara riktigt glad. Det går visserligen upp och ner (som för de flesta), men det var flera år sedan...
Svar
7
· Visningar
9 163
Senast: Elektronen
·
Kropp & Själ Funderar ni ibland på att ställa frågor här om saker ni undrar men inte riktigt vågar fråga folk om? Känns det bättre att ställa frågor...
2
Svar
24
· Visningar
3 148
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag får numera så himla ont i hälarna när jag går och står. 3 h i stallet (rider inte) gör t.ex att jag får skitont, likaså soppingrunda...
Svar
18
· Visningar
3 655
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jo, jag har sen 3 år tillbaka använt clips från rapunzel. Sluta dock för ett halvår sen då jag tycker det ser alldeles för fejkat ut...
Svar
0
· Visningar
694
Senast: 156
·
Kropp & Själ Hejsan, numera Senior tänkte jag inviga det hela med en liten fråga. Jag trillade och slog mitt högra knä rejält augusti 2010, röntgen...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Frisörtid bokad på tisdag och jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra med färgen på mitt hår. Frisyren är jag hyfsat bestämd...
2
Svar
25
· Visningar
10 631
Senast: DeadSerious
·
Kropp & Själ NU har jag fått nog! Efter att medicinerna har halverat mitt redan väldigt tunna hår till en nu supertunn råttsvansliknande toffs och...
Svar
14
· Visningar
3 317
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Jag funderar på att köpa Color Bomb för att förlänga tiden för den röda färgen i mitt hår. Frågan är dock vilken? Det finns ju flera...
Svar
12
· Visningar
11 318
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Jag har fått någon idé om att jag vill färga håret. Men jag vet inte i vilken färg eller nyans, och det är här jag tänker mig att ni...
Svar
14
· Visningar
3 039
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Jag och min sambo funderar på att lyxa till det med en weekend ett par-tre veckor innan jul. Någon stad ni skulle rekommendera? Vi...
Svar
17
· Visningar
1 768
Senast: Cambiaso
·
Kropp & Själ En vän i min klass har under ganska exakt 3 veckor haft svårt att sova om nätterna. Hon har mellan denna period haft enstaka nätter (två...
2
Svar
30
· Visningar
3 462
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Jag har massa kött i frys, men som måste ätas upp, det är vilt mest älg och kronhjort. Stekarna har jag inga problem med att hitta på...
Svar
3
· Visningar
1 747
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp