SSRI och alkohol

Sv: SSRI och alkohol

Den höjer ett ämne i kroppen som gör dig glad. Vissa blockerar andra.
Prata med din läkare så kan denne svara på dina frågor :)
 
Sv: SSRI och alkohol

Okidoki! :)
Låter lite läskigt, men det är å andra sidan ganska läskigt att må piss också så det är säkert värt ett försök.
 
Sv: SSRI och alkohol

Okidoki! :)
Låter lite läskigt, men det är å andra sidan ganska läskigt att må piss också så det är säkert värt ett försök.

Visst är det lite läskigt, men det kan ju också räta upp tillvaron enormt mycket! För mig har det tagit lite tid att hitta rätt medicin, så känner du att det inte funkar efter ett tag med medicinen så ska du ta upp det med din läkare så ni kan utvärdera tillsammans. Så det kan vara bra att komma ihåg att det kammat tid och inte ge upp ifall du inte märker att de hjälper.
 
Sv: SSRI och alkohol

Tycker fyllan blir tråkigare... och i början hade jag svårt att dosera pga att det inte kändes lika mycket.
 

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 271
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
598
Senast: movi
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 428
Senast: Amha
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 101
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp