SSRI och alkohol

Sv: SSRI och alkohol

Den höjer ett ämne i kroppen som gör dig glad. Vissa blockerar andra.
Prata med din läkare så kan denne svara på dina frågor :)

Okidoki! :)
Låter lite läskigt, men det är å andra sidan ganska läskigt att må piss också så det är säkert värt ett försök.

Okidoki! :)
Låter lite läskigt, men det är å andra sidan ganska läskigt att må piss också så det är säkert värt ett försök.

Visst är det lite läskigt, men det kan ju också räta upp tillvaron enormt mycket! För mig har det tagit lite tid att hitta rätt medicin, så känner du att det inte funkar efter ett tag med medicinen så ska du ta upp det med din läkare så ni kan utvärdera tillsammans. Så det kan vara bra att komma ihåg att det kammat tid och inte ge upp ifall du inte märker att de hjälper.

Tycker fyllan blir tråkigare... och i början hade jag svårt att dosera pga att det inte kändes lika mycket.

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur... 8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 781
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 895
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 152

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Har du en åsna?
  • Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka