Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag ska på fredag göra potatismos i ugn. Nu kryper latmasken i mig fram då jag vet hur pissigt trött jag kommer vara på fredag när jag...
Svar
4
· Visningar
1 163
Senast: Darkie
·
Kropp & Själ Jag är så ofantligt trött, har som en tjock dimma i huvudet större delen av dagarna. Det är som att jag är halvt om halvt i dvala hela...
2
Svar
33
· Visningar
4 437
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag gick in och kikade i Mina Vårdkontakter för att se mina senaste provsvar. Då hittade jag en flik där man kunde se vilka som har gått...
2
Svar
24
· Visningar
12 033
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Läste precis detta i Aftonbladet :cry: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17555242.ab Jag vägrar tro på att en 15-årig...
2
Svar
30
· Visningar
3 915
Kropp & Själ Nu är goda råd dyra, kära Buke-orakel! Jag hostar sönder mig, gör det ibland efter förkylning. Var på vårdcentralen i fredags och...
2
Svar
20
· Visningar
21 514
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Jag torkar fasen ut snart, får inte i mig någonting och det jag försöker få i mig kommer upp lika fort igen. Kan inte ens behålla...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Jag måste bli smidigare, spagat hade inte suttit fel :o Har hittat ett 10minuters strechprogram som verkar intressant att göra några...
Svar
6
· Visningar
2 387
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Jag gjorde en abort för lite drygt två veckor sen. Jag slutade blöda för ett par dagar sen och mår som vanligt förutom att min mage är...
Svar
1
· Visningar
11 212
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Förut tränade jag varje dag och höll verkligen i träningen. Men så hände det grejer och jag tappade det och har nu inte tränat på ca ett...
Svar
4
· Visningar
947
Kropp & Själ Som blir lika förvånad VARJE GÅNG!? :banghead: Jag tycker jag börjar gå upp i vikt. Magen känns pluffsig och jeansen jobbiga att...
2
Svar
38
· Visningar
4 567
Senast: JeayL
·
Kropp & Själ Grabben i grannhuset skär sig. Han är 18 år. Jag hörde det av en vän till grannfamiljen igår som behövde prata av sig... Han hade då...
Svar
9
· Visningar
1 734
Kropp & Själ Har upptäckt en ny formation i mitt ena bröst. Typ som en ärta. Man läser ju jämt tycker jag att man ska kolla upp eventuella knölar men...
2
Svar
27
· Visningar
8 432
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Lyssnade på en föreläsning för några dagar sen om något som kallas Atlasprofylax. Känner någon till detta eller har testat. Jag är som...
Svar
14
· Visningar
3 208
Senast: yennork
·
Kropp & Själ Jag tänkte åka på kryssning med familjen på höstlovet och funderar mellan ovanstående destinationer. Grabbarna ska med och de är 8 och...
Svar
15
· Visningar
2 011
Senast: Cillaramsa
·
Kropp & Själ Jag har lyckats överanstränga handlederna så att de nu gör rejält ont vid "normal" ansträngning också. Har googlat mig fram till att det...
2
Svar
20
· Visningar
14 291
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Jag jobbar varannan helg och är därför ledig rätt många vardagar. Mitt problem är att jag oftast är rastlös och uttråkad dessa dagar då...
2
Svar
22
· Visningar
4 200
Senast: sassiball
·
Kropp & Själ Och minns man det man hör när man vaknar? Kom och tänka på det nu när jag såg det i en tvserie :p
Svar
3
· Visningar
2 375
Senast: melen
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av det?
Svar
10
· Visningar
3 663
Senast: busigdemon
·
Kropp & Själ Jag har axellångt lockigt (inte krulligt) hår och söker en bra hårprodukt som ger snygga lockar - utan att håret blir klibbigt. Har en...
Svar
17
· Visningar
7 140
Senast: busigdemon
·
Kropp & Själ Finns det några här som gjort det? Är det vidrigt? Känns det något alls? jag vet att man får bedövning, hehe. Ska ta bort min...
Svar
17
· Visningar
20 772
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp