Få lediga vardagar att kännas meningsfulla?

Sv: Få lediga vardagar att kännas meningsfulla?

Men va? Jag älskar lediga dagar mitt i veckan. Då hinner man planera in sånt som annat folk inte kan, som t.ex. vetbesök, tandläkare, frisör.

Jag sover lite mera, motionerar lite mera, städar, tvättar och tränar hunden.

På lediga helger är jag ledig på ett annat sätt, eftersom fästmannen också är ledig då. Då gör vi grejer tillsammans.
 
Sv: Få lediga vardagar att kännas meningsfulla?

"Alla de där dagarna som kom och gick - inte visste jag att de var Livet."

Jag skulle precis klämkäckt skriva till TS, att hon kunde skaffa sig en symaskin, det har jag gjort och det är jättekul!!!

Sen läste jag citatet ovan, och blev väldigt rörd, var bara tvungen att skriva det.


Men till TS, mitt förslag om symaskin kan du fundera över, jag kan inte sy alls egentligen men har glatt gett mig på schabrak, hästtäcken, babykläder, väskor etc.
 

Liknande trådar

Äldre Kanske blev rubriken lite missvisande, jag är inte efter "tänk på det här" i första hand, utan tips på resmål och aktiviteter! Jag är...
Svar
10
· Visningar
1 941
Hundhälsa Känner mig alltid som en dålig hundägare, trots att jag försöker göra det bästa. Det finns alltid sämre och bättre hundägare, mitt mål...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 634
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 614
L
Hundhälsa Vill bara höra era ärliga åsikter om vad ni tycker om hur min hund har det. Tror ni det är ett dugligt hundliv han har? HÖGST 3 dagar...
2
Svar
25
· Visningar
3 714
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp