Personliga frågor

Sv: Personliga frågor

Jo folk tar ju åt sig av olika anledningar men det kan jag inte ta hänsyn till för då kan man inte tycka nåt längre ifall att nån tar illa upp...som när jag t ex skriva att det är bra att vara positiv o glad om man ska få nån att dejta ...ja då var det fel , om man skriver om karma, då är det fel ....men det är sånt JAG står för...sen vad andra tycker är inte mitt problem faktiskt. jag kan inte ta på mig andras tänk

..sen är det väl också så att det alltid är "samma" människor som stör sig , och dom sågar jag verkligen ;)

IRL har jag t ex en kompis som har alldeles för mycket hästar , och där får man vara tuff fast den uppskattar inte det , men det skiter ja i för jag vet att jag har rätt ( eller vi ...vi är flera kompisar) det gör vi för vi bryr oss...

Nu vet jag inte om jag svarar på rätt fråga från dig, men är man med i ett forum, skriver trådar, får svar ( därmed kanske både medhåll och påhopp som svar i samma tråd), ja, då får man ju ta det. Jag älskar att fråga buke om olika saker, ibland får jag verkligen ahaupplevelser, ibland helt andra sätt att tänka på än vad jag gjort innan, men jag sorterar också bort en hel del svar som endast handlar om påhopp och om att "få rätt". Jag kan ärligt talat vara med och diskutera i sådana trådar själv med dessa personer, men då mest med en sådan distans att jag vet att vissa användare mest är ute efter bråk, de tar jag med en nypa salt och skrattar mest åt och svarar med samma mynt:o:p...

I verkliga livet kan jag vara mycket djup med vissa, kan diskutera allt, men att få svar från EN vän, är inte detsamma som att få flera svar här och väga för och nackdelar ( rätt och fel, sanning och lögn) i samma fråga. Allas erfarenheter kan ju vara till hjälp för att hitta det rätta svaret. Det är kul:)
 
Sv: Personliga frågor

Jag tycker inte om den typen av frågor och hade nog svarat något flyktigt och sen bytt ämne. Det är liksom bara för privat. Hade en kompis som helt ogenerat kunde fråga allt möjligt om sex och nä för mig blev det för mycket, vi pratar inte längre.

Vill jag verkligen veta någon sådan sak så skapar jag ett anonymt nick, då hade jag nog kunnat fråga om det mesta.

Sen ibland om det inte är något pinsamt kan man ju bara slänga ut en fråga här och få massor av svar, olika synvinklar etc. Jag tycker forum är bra för det mesta, gäller bara att försöka inte trampa någon på tårna, vilket jag lyckats med ett par gånger och det tycker jag inte om. Det är ganska lätt både att missförstå och missförstås.
 
Sv: Personliga frågor

Jag kan nog fråga nästan vad som helst och mina vänner svarar som regel.

Men vissa saker ser jag som "icke-frågor". Din tanke kring hur slidan ser ut inuti och huruvida min är likadan som någon annans är helt ointressant för mig (men det kan ju också bero på att jag är väldigt medveten om att individer ser olika ut både i ansiktet och resten av kroppen inklusive underlivet) så det är inte något som skulle falla mig in att fråga om.

Mina vänners sexliv intresserar mig inte - det är vars och ens ensak. Vissa kompisar är mer frispråkiga än andra; jag har en barndomskompis som är och alltid har varit sexuellt väldigt öppensinnig och som inte har något emot att berätta om sina sexvanor för dem hon anser är nära vänner, och jag har inget emot att lyssna även om det inte är något som jag frågar henne om.

Jag har inget emot om en kompis ställer en "närgången" fråga och det är väldigt lite jag skulle vara ovillig att svara på. Men den som ställer frågan får ju också vara beredd att få ett ärligt svar - som ibland kan innebära att jag inte har funderat på saken.
 
Sv: Personliga frågor

kl. Jag kan nog fråga väldigt personliga frågor.. inte till vem som helst om vad som helst.. man känner ju av rätt så fort vilken nivå en andre ligger på i fråga om öppenhet och nyfikenhet. Jag är nyfiken och genuint intresserad av människor och jag tror att det gör att jag kommer undan med att ställa personliga frågor, ibland behöver jag inte ens ställa en fråga, det har hänt att främmande människor på tåget har berättat sin livs historia för mig.
 
Sv: Personliga frågor

Jag har ingen som jag kan ställa väldigt personliga frågor till om mig själv, inte ens min syster. Jag frågar inte heller andra särskilt personliga frågor om deras liv. Därför kan det ta lång tid innan jag får veta saker, men det brukar komma fram så småningom.
Sen finns det ju vänner som berättat hela sitt livshistoria inom en halvtimme :D

Jag tror att jag blivit restriktiv med information sen jag hade vänner som bara ville berätta och tjata om sina liv till förbannelse och aldrig lyssnade. Energitjuvar
 

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 428
Senast: Amha
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 637
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 409
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 898
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp