Bukare som bor på Öland?

Sv: Bukare som bor på Öland?

Hittar flera fina hus, billigt är det oxå.

Hur är det med stall och träningsmöjligheter?
 
Sv: Bukare som bor på Öland?

Det finns ett par privata ridanläggningar med bra träningsmöjligheter, ganska nära Färjestaden - den ena mer dressyrinriktad, den andra hos en hoppryttare. Finns en hel del stall också men jag är dåligt uppdaterad på de mindre ställena så jag har ingen aning om hur mycket.
 
Sv: Bukare som bor på Öland?

Jag var och körde runt lite på Öland för ett par veckor sedan och jag tyckte att det kändes som att det var väldigt mycket hästar på Öland jämfört med många andra ställen.
 
Senast ändrad:
Sv: Bukare som bor på Öland?

ja där finns säkert mycket hästar, men givetvis lite beroende på var på ön man befinner sig.
 
Sv: Bukare som bor på Öland?

Det blir inte bra, att ha både jobb och häst där. Vill ha nära till antingen eller.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 179
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 576
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Visste inte om jag skulle lägga denna som kropp och själ eller skola och jobba, men det gör väl detsamma. Om någon listar ut vem jag är...
2
Svar
33
· Visningar
4 216
Senast: AchyBreaky
·
Hästvård Jag har en ponny som jag var inne på klinik med för ett par veckor sedan. Först en helg akut och sen ett återbesök. Hon hade symtom som...
Svar
5
· Visningar
1 624
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp