Sv: D-vitamin

Samma här.... Fast i början åt jag 5000 IE på eget bevåg pga att mitt värde var så lågt.

Har du fått recept på din vitaminer, jag har nämligen Divisun på recept.

Jag fick recept på droppar som skulle tas en gång/vecka, men läkaren sa att jag lika gärna kunde köpa tablatter/kapslar på hälsokostbutik så länge jag köpte de som innehöll minst 2000 IE. Upptäckte att det var mycket billigare att köpa på hälsokost och risken att jag skulle glömma ta vitaminerna skulle dessutom bli betydligt mindre om jag tar varje dag istället för en gång i veckan ;) Jag kommer tyärr inte ihåg vad dropparna han skrev ut hette eftersom jag aldrig hämtade ut dem..
 
Sv: D-vitamin

Dropparna heter Detremin, jag har dem. För mig funkar det ok med en gång i veckan, så jag kör på dem :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Efterlyser erfarenheter! Jag trodde mina järndepåer blivit låga igen när den stora mattheten infunnit sig igen. Trött, tröttare...
2
Svar
35
· Visningar
2 505
Senast: Badger
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 207
Senast: isafore
·
Foder & Strö Hej! Jag önskar lite hjälp med att sätta ihop en bra foderstat till min häst, som är en fullblodsvalack på 10 år. Jag vill minnas att...
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag behöver få bolla lite tankar och skriva av mig lite, jag vet inte vad jag ska göra längre.. Jag har haft problem med rygg...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
19 347
Senast: elfi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp