Spinoff på blind-tråden: vad kan du vara utan?

Sv: Spinoff på blind-tråden: vad kan du vara utan?

Om mitt smaksinne försvann, så skulle jag bli smal :D
Fast egentligen, vad tråkigt.....
 
Sv: Spinoff på blind-tråden: vad kan du vara utan?

Jag håller med de flesta. Om jag måste välja bort något så får det bli hörseln även om det skulle tvinga mig att byta yrke (pluggar till logoped ;) ) Att förlora synen tror jag skulle leda till enorm isolation. Har sett ett par dokumentärer om folk som förlorat känseln och vilka faror de står för, så den vill jag absolut ha kvar. Mat är ett stort intresse så att förlora smak/lukt skulle innebära en stor sorg.

Att förlora en kroppsdel känns på något sätt enklare. Har sett tillräckligt många som saknar en arm eller ett ben för att vara övertygad om att man kan leva ett helt fungerade liv ändå.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 733
Senast: cassiopeja
·
Träning Plockat från tråden om favoritfilmer på Dressyrgnägg Flash frågar ang heike Kemmers ritt i küren Aaachen Nej det är inte det jag...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
19 848
Senast: flashlight
·
S
Träning Som jag märkt av många så verkar den såkallade "porslinshäst tankebanan" fara omkring o våra huvuden. Det tycker jag är väldigt synd...
2
Svar
20
· Visningar
3 919
Ridning Akademisk Ridkonst á la IngelaH Att jag skriver just ”Akademisk Ridkonst á la IngelaH”, beror på att det finns tusen och åter tusen...
Svar
14
· Visningar
1 796
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp