Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har inte varit aktiv medlem här de senaste åren, har mest bara läst. Men nu känner jag att jag behöver skriva, för i tråd efter tråd...
2
Svar
33
· Visningar
2 551
Senast: hier
·
Äldre När sonen gick bort började jag fundera över MITT efterlevandeskydd. Gick ur facket i början av året då de jag var missnöjd med att de...
Svar
4
· Visningar
740
Senast: Inglorion
·
Äldre Ja, det där är inte min åsikt, men vi hör det hela tiden. Att feminismen skulle ha gått för långt, men i min mening kan den inte göra...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
17 434
Senast: escodobe
·
Äldre Ja, var drar ni gränser på vad en person är för er? Jag började fundera på det idag när jag träffat en person som jag har regelbunden...
2
Svar
24
· Visningar
3 969
Senast: Trani
·
Äldre Efter en del ombokningar av resan till Almedalen/Visby kommer jag nu att få ta båten som kommer fram 02:45 på lördag natt. Jag har...
Svar
19
· Visningar
3 502
Äldre Håller på att bli knäpp, skulle köpa biljett via tickster till en idrottsgrej med numrerade sittplatser men hittar icke hur jag väljer...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: gylle
·
Äldre Om någon frågar er exempelvis vart mamma och pappa är vad svarar ni då? Jag svarar kort och gott "dem är iväg och handlar". Vad svarar...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 407
Senast: Dandylinn
·
Äldre Jag blev nyss uppringd på min tjänstetelefon, som inte har någon koppling till mig när man söker på nätet, av någon som visste vad jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 039
Senast: lil-sis
·
Äldre Vad tyckte ni om den? Själv tyckte jag den var äcklig. Fyllningen var lika grön som :yuck:
Svar
18
· Visningar
3 502
Senast: Monimaker
·
Äldre Vad är era sommarplaner? Resor? Inspiration !! Märker nu att det snart är dags för semester och helt ärligt har jag varit så inkörd i...
Svar
14
· Visningar
722
Senast: Micks
·
Äldre Ikväll börjar sommaren på allvar..... Allsång på Skansen får ursäkta men det jag kommer att se på är nya avsnitt av "Morden i Midsummer"...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: Mineur
·
Äldre Det ar sa mycket mordarsniglar efter vagen att det ar svart att ga utan att trampa pa dem :yuck: och jag blir latt illamaende bara av...
2
Svar
24
· Visningar
1 299
Senast: tott
·
Äldre Jag är en sucker för utmaningar och tycker sådant är lite roligt - ännu bättre är ju om det är en utmaning som i slutänden leder till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 395
Senast: LindgrenV
·
Äldre Någon som har tråkigt som är duktig på Photoshop som har lust att hjälpa mig att redigera en bild? Vill ha en annan färg på bakgrunden...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: _FiA_
·
Äldre Nu är jag så sjukt trött på att min iphone skriver ut Med vänlig hälsning när jag skriver Mvh i ett mail. Har för mig att jag tidigare...
Svar
6
· Visningar
439
Senast: mandalaki
·
Äldre I mitten på Juli så ska jag och min sambo på bröllop, jag ser väldigt mycket fram emot det och vill såklart vara tjusig då :) Klänningen...
Svar
5
· Visningar
1 585
Äldre Så har då jag köpt en androidtelefon, vad behöver jag veta om det? Kan inget alls om smartphones mer än att det verkar praktiskt på...
Svar
1
· Visningar
423
Senast: lilstar
·
Äldre Jag och sambon ska snart flytta till hus utanför stan och behöver då varsin bil. Sambon äger en bil, så det så nu är det upp till mig...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 492
Senast: Jeffery
·
P
Äldre För massor av år sedan, typ 2002, hyrde vi hus på en gård i Vaxholm. Hos familjen som drev gården bodde ibland en blond ung tjej, kanske...
Svar
0
· Visningar
541
Senast: prallan
·
Äldre Jag har ett rätt angenämt problem som jag hoppas att någon har en smart lösning på. Hur får jag broccolin i mina matlådor att bli mindre...
Svar
8
· Visningar
2 383
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama