Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej vänner! Jag förstår att de flesta av er nu ba "Whai postar GA en skånetråd?!" Jo, jag har nämligen gått och blitt skånska!! :eek...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
9 516
Senast: Wingates
·
Äldre Egentligen är det väl dags för mig att ta fram skäms-kudden, då jag bott i Sthlm (ok, några mil utanför, men ändå), hela mitt liv...
Svar
1
· Visningar
488
Senast: Amha
·
Äldre Trevlig midsommar, alla fina bukefolk! :)
Svar
7
· Visningar
555
Senast: Tousse
·
Äldre Snabbt svar hopppas på från någon som kanske inte är glad under fötterna med en midsommarkrans på huvudst just nu ;) Jag ska binda min...
Svar
0
· Visningar
688
Senast: Stefffie
·
Äldre Maken har tagit med sig några barn och är i skogen för att tömma våra svampställen på kantareller. :d :love: Och jag sitter och försöker...
Svar
17
· Visningar
3 820
Senast: Jeffery
·
Äldre Några kvällar nu har jag blivit störd av en fågel när jag har gått och lagt mig. Den låter hyfsat sent, dvs 21:30-23-tiden och HÖGT. Det...
2 3
Svar
41
· Visningar
45 777
Senast: ameo
·
Äldre Jag såg en fruktansvärd dokumentär på kunskapskanalen igår. Den handlade om Eritrianska flyktingar som vill in i Israel men som blir...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: ASKAPLASKA
·
Äldre Läste detta på facebook: "Nästan alla industrier använder Dihydrooxid i sina tillverknings processer och ingen höjjer rösten ...
2
Svar
34
· Visningar
2 719
Äldre Jag måste ta ut en ny mobil i augusti, min S3:a har badat 2 ggr och fungerar sådär. Att det blir en Samsung är jag rätt säker på, jag...
Svar
6
· Visningar
621
Senast: Prosit
·
Äldre Den 2:a juni åker jag och pojkvännen till södra delen av Spanien. Vi landar i Malaga och kommer sova där en natt, sen tänkte vi hyra en...
Svar
19
· Visningar
1 443
Senast: pepp
·
Äldre Hej i morgon är det ju midsommar och det är fin högtid men för mig är det lite tung dag då min pappa dog just på midsommar för 5 år...
Svar
4
· Visningar
495
Senast: annie_cool
·
Äldre Min pappa kom på den briljanta idén att jag skulle få en egen bil att övningsköra med, och sedan ta över när jag fyller 18 om drygt 1...
Svar
11
· Visningar
1 936
Senast: Red_Chili
·
Äldre Kommer ni att köpa den eller gör ni redan det? Den innehåller två till tre gånger så mycket av det ämnet glucoraphanin vilket är bra mot...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: Lyrisk
·
Äldre Jag sitter med ett gäng stora böcker som jag nu skulle vilja sälja. Måste helt enkelt börja rensa ut en del böcker. Stora presentböcker...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Lager
·
Äldre Jag har lite problem med att komma på goda tillbehör till grillat. Det blir mest hasselbackpotatis eller pommes - alltså hur tråkigt som...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 490
Senast: Emiro
·
Äldre Har fått en låt i huvudet och jag vet inte vad den kommer ifrån? Tror att den är rätt ny för jag tror att jag har hört den spelas på...
Svar
0
· Visningar
419
Senast: fejko
·
Äldre Tips om fint boende runt Siljan? Hotell är det tänkte eller där det finns frukost. Vi skall åka Siljan runt så tips på fina platser oxå...
2
Svar
38
· Visningar
3 055
Senast: BornAgain
·
Äldre Vägg i vägg med mitt jobb ligger ett café och resaurang sedan 2 år tillbaka. Förra året så började det med att min kollega, som sparar...
2
Svar
29
· Visningar
6 312
Senast: lil-sis
·
Äldre Hoppas den här tråden får bli kvar på senior. Tycker den passar bättre här än under "Föräldrar". Följande scenario önskar jag era...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
8 923
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar