Buketräff Skåne?

Jag är absolut inställd på att ses på fredag @GardenAngel!

Och det hade varit jätte, jättekul att träffa dig senare i sommar också @Sleepan, även om jag vet att det är en ytterst ofrivillig flytt från din sida. Vilken stad är det du blivit placerad i?

Jag är med på fredag om det blir dåligt väder.. :p Annars är jag "tyvärr" uppbokad med Mc äventyr hela dagen! :D

Vilken stad @Sleepan ? :) Vi kan ha buketräffar hela sommaren, och hösten, och vintern ^^ haha!

@Sleepan Okej! Helsingborg är min favoritstad faktiskt medan Malmö är min hemstad, så jag tycker att vilket som låter jättetrevligt! Malmö kan ju vara lite mer spännande som polis också tänker jag? Eller kanske lite för spännande? :p

@Sleepan Okej! Helsingborg är min favoritstad faktiskt medan Malmö är min hemstad, så jag tycker att vilket som låter jättetrevligt! Malmö kan ju vara lite mer spännande som polis också tänker jag? Eller kanske lite för spännande? :p
Haha, jag kommer sitta inne med utredning om jag hamnar i Malmö. Så kanske inte blir så jättespännande ändå ;)
Götet är lite för spännande det med ibland, haha. Så hur som blir det säkert bra :p
Det är i Malmö du bor när du är hemma då alltså?

@WS6, gött! Hbg är så fint!

@Sleepan Ja det är en härlig stad! :) Jag är glad över att vara tillbaka efter två år med studier i Norrland!!

Nu är det ju osäkert om jag kommer eller inte på fredag, men vad är bestämt?! Var? När? Hur? ^^

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka