Buketräff Skåne?

Här kommer bildbeviset!

1922465_10152113698930678_658942408686507894_n.jpg

Jag har ingen annanstans där jag kan lägga bilderna på nätet innan jag sätter in dem här, så fick sätta dem på min facebook, ifall det inte är okej för någon att den ligger där får ni hojta till så tar jag väck den!

Tack för igår allihopa, var supertrevligt, jag träffas också gärna fler gånger i sommar =) Säger som ngn annan, Trelleborg hade vart kul, där har jag varit i typ en timme tidigare ^^.

//r

Jag instämmer i tack-kören, det var supertrevligt verkligen! Lite tråkigt att jag var tvungen att gå innan alla andra sådär, men det ger ju mig bara ännu mer motivation att se till att gå på nästa träff också. Jag har fortfarande massor av nyfikenhet att stilla! ;)

Och förresten @GardenAngel, är det till Smyge du ska flytta? Där har jag (eller ja, mina föräldrar) sommarhus! :D

Hörrni, en wild 'n' crazy idee, ska vi hitta ett datum för nästa träff redan nu? :D Jag är halv-frisk och jävligt rastlös. Nationaldagen? Sjätte juni? Vad säger ni? :bump:

Jag borde vara lika väldigt jätteledig som Sotfux! Ska bara boka en flygbiljett som gör att jag är hemma då också, men jag hade tänkt komma hem kring den 4-5 juni i alla fall så..:)

Jag kan också den 6 juni, vad jag vet. Jag tycker ju självklart att stranden i Trelleborg är ett mycket bra förslag. :p

Tillägg: Och det var jättetrevligt i lördags! :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka