Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi tänkte pallra oss bort till stadsparken och sätta oss i närheten av fontänen (det är någon paviljong där också) redan efter 14-tiden, så om det finns andra bukefalister som vill komma dit redan då finns det sällskap.
Annars tror jag att de flesta dyker upp runt 15 och det är helt ok för min del om det finns de som kommer vid 16 med, det är ju bara att droppa in liksom.
Apropå hundar och det där; min sambo landar i Lund vid 16-tiden, får han titta förbi? Jag vågar påstå att han är relativt väluppfostrad och social.
Vad tänker vi, är det picknick som gäller eller? Någon som vet om det finns busshållplats i närheten (inget lokasinne + aldrig varit i Lund = vågar inte köra bil)?
Jag kan vara på Lund C .15 och .45 varje timme. Har någon lust att möta mig där så jag kan uträtta ett ärende på apoteket och ett ärende hos optikern utan att behöva lämna hunden ensam utanför?
Nu ska jag sticka hemifrån och kommer inte att ha möjlighet att kolla här fler gånger, men LadyC och/eller om någon annan ville möta på stationen, smsa mig gärna på 070- 46 46 665 o säg en tid så kommer jag till stationen då. =)
Jag kan möta upp vid stationen för de som behöver hjälp att hitta eller bara vill ha sällskap, @LadyCovergirl kan passa hundar om det behövs också, det är inga problem. Vill någon ha mitt mobilnummer så är det bara att hojta.
Vilken helt underbar dag vi valt för vår lilla träff! Ska bli så mysigt!
Jag satsar på att ta ett tåg som går från Malmö Hyllie 14.59, är framme 15.18 då. Kan ta mig till Stadsparken själv, men tar gärna någons mobilnummer så jag kan höra av mig om jag inte hittar er. @Sotfux ? Har på mig en svart klänning, ballerinaskor och är kort med långt blont hår
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.