Buketräff Skåne?

Jag har räknat med att vara i Lund vid 15 imorgon i alla fall :)

Deltagare:
LadyCovergirl
Flixon
Mineur

Nu svarar jag för @Araminta också här. :p

Vi tänkte pallra oss bort till stadsparken och sätta oss i närheten av fontänen (det är någon paviljong där också) redan efter 14-tiden, så om det finns andra bukefalister som vill komma dit redan då finns det sällskap. :)

Annars tror jag att de flesta dyker upp runt 15 och det är helt ok för min del om det finns de som kommer vid 16 med, det är ju bara att droppa in liksom. :D

Apropå hundar och det där; min sambo landar i Lund vid 16-tiden, får han titta förbi? Jag vågar påstå att han är relativt väluppfostrad och social.

Deltagare:
LadyCovergirl
Flixon
Mineur
Araminta
Sotfux

Deltagare:
LadyCovergirl
Flixon
Mineur
Araminta
Sotfux
GardenAngel

Vad tänker vi, är det picknick som gäller eller? Någon som vet om det finns busshållplats i närheten (inget lokasinne + aldrig varit i Lund = vågar inte köra bil)?

Jag kommer!

Jag är gärna med på att bli uppmött på tågstationen, har aldrig varit i stadsparken, så det hade vart bra. =)

Undrar också, picknick eller vad gäller?

//r

Vad trevligt det är med budbärare som för ens talan åt en :D @Sotfux

Jag kan ta på mig att stå för en diverse onyttigheter till alla som vill ha. Bor tio minuter från stadsparken så behöver inte släpa speciellt långt ;)

Jag kan vara på Lund C .15 och .45 varje timme. Har någon lust att möta mig där så jag kan uträtta ett ärende på apoteket och ett ärende hos optikern utan att behöva lämna hunden ensam utanför? :)

Ska gå och sova nu så kollar sen när jag vaknat :)

Okej!

Jag kommer ta med mig lunch till Lund, får se om jag käkar den innan eller där i parken då =).

Araminta: För min del äter jag inte mycket onyttigheter, så mig behöver du inte tänka på iaf. =)

LadyC: Jag kan möta dig på stationen. =) Säg en tid så är jag där då. Du får ha en namnskylt på dig :P haha.

//r

Nu ska jag sticka hemifrån och kommer inte att ha möjlighet att kolla här fler gånger, men LadyC och/eller om någon annan ville möta på stationen, smsa mig gärna på 070- 46 46 665 o säg en tid så kommer jag till stationen då. =)

Jag ser ut såhär; ;P

10151855_10152109723500678_8243115687202980380_n.jpg

//r

Deltagare:
LadyCovergirl
Flixon
Mineur
Araminta
Sotfux
GardenAngel
Praeterea

Dyker upp nån gång mellan 14 och 15. Det kommer bli jättetrevligt! :D
@GardenAngel Har du någon plan från att ta dig från Trelle till lund?

Jag kan eventuellt inte komma, ska upp på akuten igen där jag tillbringade kvällen igår :down: Ingen fara förhoppningsvis, bara magont. Men jäkligt störigt!

@Flixon Men stackare, krya på dig!

Jag kan möta upp vid stationen för de som behöver hjälp att hitta eller bara vill ha sällskap, @LadyCovergirl kan passa hundar om det behövs också, det är inga problem. Vill någon ha mitt mobilnummer så är det bara att hojta.

Sorry allihop! Jag tvingas dra mig ur :-( har dragit på mig en jävla förkylning. Hoppas att ni får en jättetrevlig eftermiddag!

Vilken helt underbar dag vi valt för vår lilla träff! Ska bli så mysigt!

Jag satsar på att ta ett tåg som går från Malmö Hyllie 14.59, är framme 15.18 då. Kan ta mig till Stadsparken själv, men tar gärna någons mobilnummer så jag kan höra av mig om jag inte hittar er. @Sotfux ? :) Har på mig en svart klänning, ballerinaskor och är kort med långt blont hår :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka