Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kommer nog köpa en macka eller nåt på Subway att ha med mig, kanske kan bjussa på lite kakor om någon vill ha. Men jag låter nog Göteborgskex eller annat proffs stå för bakandet.
Just det, mig ser man nog rätt lätt. Är lång och svarthårig med piercings i läppen, svartvitrandiga knästrumpor, svarta strumpbyxor, shorts och svart tröja med stor vit text på.
Är det soligt kommer jag ha ett par galet fula, enorm brillor med spegelglas.
Syns iaf ganska lätt. Är 180, har rödbrunt hår, glasögon, gröna byxor, orange väska och den lelle huden på min avatar med mig. Som kommer vara jätterädd för er allihop antagligen, eller inte alls, det kann vara olika. Så ni vet. Hon är en omplacering som vi tror har farit lite illa, så det är inget personligt mot er i så fall
Jag behövde sömn mer än uträtta ärenden så jag är snart på väg till Lund. Mig känner ni igen på långt hår i hästsvans, turkosa shorts, vit tröja med mönster, pilotglasögon och en golden retriever i snöre
Det tycker jag att du ska @Flixon, men jag läste om vad som hade hänt (kan det ha varit på senior?) och tycker hemskt synd om dig Hoppas smärtan lägger sig snart.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.