Buketräff Skåne?

Sv: Buketräff Skåne?

Jag är såklart på också! Om jag inte tvingas jobba..! Men det borde jag väl komma undan. Kanske tar hund med, men det är en blyyyyg omplacering som inte har några nerver. Men som någon annan med blyg hund sa, låtsas man inte om henne så funkar det fint. Dvs, inte tittar på henne eller pratar med henne.. Eh.. Hon kanske får bli hemma. Får se om sambon kan ta henne.

Men JAG kommer iaf!

Tid, ska vi säga 14? Då borde långväga både hinna dit och hem utan att gå upp jättetidigt/komma hem jättesent. Eller 15.. Eller något annat.

Nästa lördag jobbar jag ett kortpass i fängelset, 10-15. Kan isf komma efter det men det tar ju lite tid om jag ska hem, byta till civila kläder och hämta hunden innan jag åker till Lund :crazy:

Nästa lördag jobbar jag ett kortpass i fängelset, 10-15. Kan isf komma efter det men det tar ju lite tid om jag ska hem, byta till civila kläder och hämta hunden innan jag åker till Lund :crazy:

Klart du ska komma ändå!!

Vad säger ni andra, ska vi byta till att ses vid 15, eller tror vi att vi ändå kommer ha kafferep så länge att LadyC kommer hinna med allt roligt ändå? :)

@GardenAngel Jag slutar jobba klockan 15 och jobbet är ju anstalten Kirseberg så det är ju först bilfärd Malmö till Staffanstorp, klädbyte samt ta mig till Lund. Vill väl egentligen åka buss till Lund dessutom så jag slipper klydda med parkering :p

Går bra att ändra till 15 för min del, jag ska iväg vid 18 på kvällen bara men det är det enda jag har som jag vet :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka