Buketräff Skåne?

Sv: Buketräff Skåne?

Jag vill vara med! Men kan inte 26-27/4 :( då jag fortfarande pluggar i Norrland, men är hemma heeeeela sommaren, så ni får se till att ses mera! :D
Helsingborg för min del btw ^^

Knapp

Tjoho vad många det var som kunde samma helg! Skriver ihop en liten lista :)

26-27/4
Missel
Sotfux
StrawberrySylt
LadyCovergirl
Araminta

Och självfallet blir det flera Buketräffar för er som inte kan nu :bump:

Det vore jätteroligt :bump:

Någon gång i maj behöver vi nästan ordna ett buke-parkhäng i Lund med tillhörande öl och solsken. :D

Jag bor också i Skåne, Vellinge kommun o hänger gärna med också. Tror att jag kan få ihop helgen 26-27e annars har jag massor av tid till sommaren o hösten då jag ändå ska gå hemma med en liten. :-)

Vilket roligt initiativ förresten!

Aah vad många som bor i Lund och närheten. Bor själv också i Lund och hänger gärna med på en buketräff. Även om jag väldigt sällan är aktiv här och skriver något. :p

Ja, det verkar finnas många bukefalister här omkring, vad jag vet har jag bara träffat Araminta och Flixon hittills så det vore jättekul att träffa flera.

26-27/4
Missel
Sotfux
StrawberrySylt
LadyCovergirl
Araminta
GardenAngel

Jag är på! Om jag inte ska flytta den helgen.. Men det tror jag inte!
Jag känner att picknick i park låter fint om vädret tillåter! Då kan man kanske ta med eventuella hundar om man har/vill/ingen är allergisk.
Och vad roligt att vi verkar kunna bli så många! Och självklart blir det fler träffar, om alla inte omedelbart avskyr varandra.. (:D)

Senast ändrad:

Åhå! Pluggträffar låter fint! Jag har lite svårt att komma igång med distansdisciplinen, läste på campus innan flytten hit.. Snälla säg att du läser till lärare :P

Born and raised i Leksand! (Men inte intresserad av hockey!)
Kul med en landsmaninna, så jag förstår vad någon säger :D

Men vad kul! Jag är från Mora (eller, 7 km utanför, Vika!). Haha, ja det tog ett tag innan jag fattade kan jag säga, men här i norra skåne är det inte lika grötigt som längre söderut iaf, får va glad för det..

Picknick i en park låter för övrigt hur najs som helst! (och jag är iaf inte hundallergiker så för min del är hundar helt ok)

//r

Tyvärr inte! :) Men pluggträff tycker jag!

26-27/4
Missel
Sotfux
StrawberrySylt
LadyCovergirl
Araminta
GardenAngel
Pilot

Alltid trevligt att lära känna nytt folk =) kan tyvärr inte den 26-27/4 men, ska hålla utskick efter nya datum! Jag bor utanför Höganäs =) och har gjort det i snart 10 år, har utvandrat i från Norrköping/Östergötland.

Åh, då har vi varsitt knäckebröd då ;)
Trelleborgskan är bra grötig! Första 3 månaderna jag var tillsammans med min sambo var det mest för att jag tyckte han var söt. Förstod inte mycket av vad han sa. Men nu är det bättre, kan till och med prata med hans mor- och farföräldrar, och inte bara le och nicka. :P

Pilot: Då får vi styra upp något av detta slag! :)

26-27/4
Missel
Sotfux
StrawberrySylt
LadyCovergirl
Araminta
GardenAngel
Pilot
(Flixon)

Jag kan eventuellt, om det är på eftermiddagen och jag inte ska iväg och fota :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka