Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, jag kommer sitta inne med utredning om jag hamnar i Malmö. Så kanske inte blir så jättespännande ändå
Götet är lite för spännande det med ibland, haha. Så hur som blir det säkert bra
Det är i Malmö du bor när du är hemma då alltså?
@WS6, gött! Hbg är så fint!
Jag har också bil, så för min del spelar det ingen roll. Fredag eftermiddag ser det ju ut att bli fint, så picknick på någon mysig/fin plats? Är det utanför någon stad kanske vi med bil kan ordna ihop oss med de utan bil?Ja vad säger ni? Ska vi köra på trelleborg? Det är ju inte "där det händer" direkt.. Men det finns fina stränder och parker. Dock inte så mycket kul att göra.. Ta en glass i Smygehuk? :P
Haha fugde, jag vet inte. Jag har bil och kan ta mig överallt.
Går för övrigt inga tåg till trelleborg, för dom är efterblivna här och har tagit bort tågstationen. Smart. Men det går bussar..
Haha, jag kommer sitta inne med utredning om jag hamnar i Malmö. Så kanske inte blir så jättespännande ändå
Götet är lite för spännande det med ibland, haha. Så hur som blir det säkert bra
Det är i Malmö du bor när du är hemma då alltså?
Ska du sitta på utredning måste ju Malmö vara en av de roligare städerna att vara i, i alla fall Hur länge är ni på utredning?
@Sleepan Om du blir placerad här i Malmö så får du hojta till så jag kan reda ut vilka av alla mina kompisar och f.d. kollegor som du jobbar med
Men pågatågen går ju fortfarandeDessutom är det strejk på Öresundstågen..
Kommer jag så har jag bil, men kommer jag innebär det att det inte är så bra väder.. och då vill man kanske inte vara ute..?