Buketräff Skåne?

Jag kan nog också på fredag. Har vad jag vet inget inplanerat, men ska dubbelkolla med sambon som är den som samordnar helgplanerna i hushållet.

Ja vad säger ni? Ska vi köra på trelleborg? Det är ju inte "där det händer" direkt.. Men det finns fina stränder och parker. Dock inte så mycket kul att göra.. Ta en glass i Smygehuk? :P

Haha fugde, jag vet inte. Jag har bil och kan ta mig överallt.

Går för övrigt inga tåg till trelleborg, för dom är efterblivna här och har tagit bort tågstationen. Smart. Men det går bussar..

Haha, jag kommer sitta inne med utredning om jag hamnar i Malmö. Så kanske inte blir så jättespännande ändå ;)
Götet är lite för spännande det med ibland, haha. Så hur som blir det säkert bra :p
Det är i Malmö du bor när du är hemma då alltså?

@WS6, gött! Hbg är så fint!

Ska du sitta på utredning måste ju Malmö vara en av de roligare städerna att vara i, i alla fall :p Hur länge är ni på utredning?

Ja vad säger ni? Ska vi köra på trelleborg? Det är ju inte "där det händer" direkt.. Men det finns fina stränder och parker. Dock inte så mycket kul att göra.. Ta en glass i Smygehuk? :P

Haha fugde, jag vet inte. Jag har bil och kan ta mig överallt.
Jag har också bil, så för min del spelar det ingen roll. Fredag eftermiddag ser det ju ut att bli fint, så picknick på någon mysig/fin plats? Är det utanför någon stad kanske vi med bil kan ordna ihop oss med de utan bil? :)

Går för övrigt inga tåg till trelleborg, för dom är efterblivna här och har tagit bort tågstationen. Smart. Men det går bussar..

Dessutom är det strejk på Öresundstågen..
Kommer jag så har jag bil, men kommer jag innebär det att det inte är så bra väder.. och då vill man kanske inte vara ute..? :p

Haha, jag kommer sitta inne med utredning om jag hamnar i Malmö. Så kanske inte blir så jättespännande ändå ;)
Götet är lite för spännande det med ibland, haha. Så hur som blir det säkert bra :p
Det är i Malmö du bor när du är hemma då alltså?

Ja tänk för att det är det! :)

Ska du sitta på utredning måste ju Malmö vara en av de roligare städerna att vara i, i alla fall :p Hur länge är ni på utredning?

Jo, det stämmer förmodligen. Beror ju lite på vad man hamnar på för avdelning och sånt bara :p
Oklart hur länge det blir. Jag hoppas ju att det bara blir ett halvår där och att jag sen får flytta hem till Götet igen. Och i så fall blir det utredning där med. Igen :p

@Mineur, härligt - då röstar jag för att vi ses innan du åker tillbaka till Skottland! :)

@Sleepan Ja verkligen, det hade varit otroligt kul! :)

Angående planerna för fredag så spelar det inte jättestor roll för min del vad vi gör faktiskt! Jag ska träffa en vän och äta frukost i stan i Malmö vid 9-tiden bara, men annars är jag ledig resten av dagen. Trelleborg är ju ganska lättillgängligt med buss, och därifrån kan man ju ta sig vidare till Smyge om vi så vill. Glassen i Smygekiosken går inte av för hackor, och bussen stannar precis utanför! Skulle det bli dåligt väder kan vi alltid gå "hem" till mig (eller ja, mina föräldrars sommarhus), såvida mina föräldrar inte tänkt hänga där över dagen det vill säga. Eller så tar vi en fika någonstans i Trelleborg, det funkar också!

Okej. Jag känner att vi bör styra upp detta om det ska bli något imorgon!! Aaa, känner pressen!! Dmi säger regn på fredag, jag vet inte jag. Sååå.. VAD SKA VI GÖRA?!

Mvh, Prokratinerar kl 3 på natten. Våga vägra bli godkänd på kursen.

Hej! Jag blir tilllfällig skåning från och med måndag till slutet av sommaren och skulle gärna träffa folk när det finns tid. :) kommer bo strax utanför Lund!

Jag har smugit runt i tråden ett bra tag, men inte skrivit nåt än för att jag haft så himla fullt upp. Jag hinner inte hänga på imorgon, men blir det fler träffar så är jag gärna med! :)

Jag kan inte joina imorgon, har ett möte under dagen som jag inte kan flytta på men jag hoppas att ni får riktigt roligt! :)

@Wingates Beroende på hur jag mår imorgon (brottning på jobbet idag med pajade knän, pajade armbågar och pajad rygg som följd) så är jag på. Är åtminstone ledig både lördag och söndag :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka