Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre I går drog maken och jag lott om lågprisdestinationer för en långweekend i oktober, och Brüssel vann. Efter en titt på kartan bestämde...
Svar
0
· Visningar
454
Senast: svea
·
Äldre Efter 14 mjölkpass, tonvis av koskit och förpackad 2 dagar i vakuumpåde ( med fruktansvärd magsjuka bryr man sig inte om att packa upp)...
Svar
10
· Visningar
1 240
Senast: canine
·
Äldre I höst åker jag och sambon på långweekend till Dublin. Finns här någon som har tips på vad vi inte får missa? Vi gillar musik och lite...
Svar
4
· Visningar
510
Senast: Kviga
·
Äldre Min bil blev idag påbackad på parkeringen till brukshundklubben. Hon som backade på den bad så hemskt mycket om ursäkt och frågade om vi...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
10 116
Senast: bollen__
·
Äldre Har börjat lyssna på radioprogram mer och mer. Har idag lyssnat på dokumentär från P3 (om en infiltratör i Hells Angels), Underbara...
Svar
11
· Visningar
1 690
Senast: McFlurry
·
Äldre - fungerar det bra, utan några särskilda betänkligheter? Andra november-mars-varma kvinnovänliga alternativ?
2
Svar
24
· Visningar
4 684
Senast: Minett
·
Äldre Måste kolla ett nummer som står på det, men får inte ut det! Hjälp någon?:crazy:
Svar
2
· Visningar
647
Senast: Mirre
·
Äldre Jag och en kompis och henne två barn funderar på att åka ner till Kolmården i sommar. Nu skulle vi vilja ha lite tips på vart men kan bo...
Svar
13
· Visningar
1 289
Senast: Kicki_83
·
Äldre Min bror fyller 25 nästa månad och han önskar sig "öl han inte har smakat".. Perfekt, för jag vet PRECIS vilka öl han har smakat...
2
Svar
32
· Visningar
3 338
Senast: Muninn
·
Äldre Går här o röjer o städar, medan min sambo ligger sjuk i sängen, o jag är så irriterad.... Vi hyr en gård o ska snart flytta o nu vill...
Svar
16
· Visningar
2 281
Senast: QRST
·
Äldre Jag har en jacka som är hälften i fejkskinn och hälften i polyester/bomull (ärmar och luva). Jag har försökt tvätta de delarna med varmt...
Svar
5
· Visningar
523
Senast: Aliche
·
Äldre Flygplanet som spårlöst försvann tidigare på en flygning i Asien tros nu ha kapats och "flugits till hemlig ort". :banghead: Hur kan man...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
23 865
Senast: fejko
·
Äldre Jag fick tips på att jag som utlandssvensk "har rätt" att ställa mig i kö för bostad trots att jag inte bor i Sverige. Stämmer det...
2
Svar
36
· Visningar
3 924
Senast: Inglorion
·
Äldre Jag ska sälja min och det handlar om en ganska ny bil -09 och priset kommer att ligga på ca 125k. Jag funderar på om jag ska dra av...
2
Svar
28
· Visningar
2 349
Äldre Har en kompis från Norrland på besök i Malmö och känner för att dra till någon bar/krog ikväll, men har noll koll vart man kan gå. Någon...
Svar
5
· Visningar
602
Senast: Youmeoh
·
Äldre Trasig igen! Bakaxelklumpen igen... bytt för en månad sen. Så förbannat jäkla trött på stillastående bil dyra reservdelar och krångel...
Svar
10
· Visningar
813
Senast: Mariaauto
·
Äldre Om man ska åka bort några dagar (typ söndag till tisdag/onsdag) i augusti till en billig peng, vad är er rekommendation? Det ska vara...
Svar
11
· Visningar
1 101
Senast: Chili
·
Äldre Hej! Jag har ätit gestrina i 5 veckor nu. Jag började på mensens första dag och hade då små blödningar i 4 dagar.(normalt brukar jag ha...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: Supergirl
·
Äldre Jag har en fundering som har gnagt i bakhuvudet flera dagar, nämligen uttalet av ändelse -ace. Exempelvis lace, ace, face, space, place...
2
Svar
23
· Visningar
2 965
Senast: fejko
·
Äldre Det blir visst en superspontan resa till London i morgon! Har länge funderat på att åka dit men nu vet jag inte alls vad man måste se...
2
Svar
20
· Visningar
2 010

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka