Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre En av mina kollegor kommer på måndag tillbaka från semestern och lagom till det tänkte jag ha hittat på nåt bus som väntar när hon...
2
Svar
23
· Visningar
23 751
Senast: fryckan
·
Äldre Hörde ett konstigt läte i en talldunge nyss. Tror det var en fågel, men kan ha varit nåt annat djur också. Ljudet påminner lite om...
Svar
1
· Visningar
1 157
Senast: tott
·
Äldre Vart ska jag resa? Tänk 2 veckor ungefär, utanför Europa. Ska jag resa i Europa så har jag lite koll på vad jag vill besöka. Vad jag...
Svar
3
· Visningar
427
Senast: Hippocampus
·
Äldre Jag upplevde just frasen: "Jag är dokumenterat överintelligent, röstar på SD och har insett att de inte är rasister." Varför beskriver...
Svar
12
· Visningar
2 176
Senast: Oldie
·
Äldre Är det några bukefalister som ska dit i helgen? Jag kommer att vara där i morgon som volontär (ev även i kväll), vore kul att träffa...
Svar
8
· Visningar
755
Senast: terwa
·
Äldre Jag har lång rygg vilket innebär att de flesta klänningar inte passar så bra på mig. Är de avskurna i midjan så kommer klänningen midja...
Svar
18
· Visningar
2 017
Senast: Rie
·
Äldre Både jag och sistra mi glömde våra adaptrar (vad heter det ens i plural?) och befinner oss nu i London utan att kunna ladda vare sig...
Svar
11
· Visningar
3 693
Senast: lil-sis
·
Äldre Min iPhone 3GS börjar sakta men säkert ge upp efter snart 5 år i min ägo :arghh: Jag är en sådan person som inte gärna köper nytt om det...
Svar
1
· Visningar
604
Senast: Tassetass
·
Äldre Iphonen har börjat strejka. I början tänkte jag att jag skulle vänta på Iphone6 och ta den, men känner nu att det är inte av intresse...
Svar
13
· Visningar
1 173
Senast: Anna
·
Äldre Inser att jag måste göra fotoböcker för att ha några minnen kvar om facebook osv skulle försvinna. Men vad är bäst? Företag? Vilket papper?
Svar
5
· Visningar
541
Senast: Soapbubble
·
Äldre Jag har två frågor kring fukt och mögel, och jag hoppas att det finns flera kunniga bukare på området. Min väldigt känsliga näsa har...
Svar
12
· Visningar
9 723
Senast: Texaz
·
Äldre Försökt googla men hittar verkligen inte (får upp massa annat). Står helt still i mitt huvud och jag kommer verkligen inte på vad "pp"...
Svar
14
· Visningar
35 813
Senast: besitos
·
Äldre Vill ha något nytt och titta på, men vet inte riktigt vad. Så vilka filmer gillar ni? tipsa mig!
Svar
11
· Visningar
833
Senast: _FiA_
·
Äldre Snålmånad. Jag vill köpa en bit kyckling men vill att den ska räcka till så många portioner och/eller matlådor som möjligt. Jag har...
2
Svar
22
· Visningar
3 707
Senast: KungTulle
·
Äldre Idag kan man läsa på aftonbladet hur det hela "gått till",och jag blir mörkrädd över hur man kan vara så kallblodig som människa...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
21 053
Senast: mandalaki
·
Äldre Nån som bor i trakterna Norrköping/Linköping eller pendlar där nu i dagarna? Jag vill veta hur vägarna är där? Fick höra i början av...
Svar
4
· Visningar
503
Senast: PrittePuff
·
Äldre Jag undrar arligt och har grunnat pa den har fragan sedan jag kom till Sverige forra veckan. Det ar oerhort rasistiskt att anvanda...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
18 679
Senast: Lobelia
·
Äldre Ja, som rubriken säger - är det någon som har några bra tips på saker att se och göra i (och runt) Nyköping? :) Finns det några...
Svar
4
· Visningar
619
Senast: Cattis_E
·
Äldre Är det då som folk är som mest otrogna
2
Svar
20
· Visningar
1 118
Senast: WBanna
·
Äldre Varför är det så att en del personer inte går att tagga när man svarar på inlägg i grupper? Är det personerna själva som har någon...
Svar
6
· Visningar
15 802
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama