Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej. Söker efter bra låtar som det svänger om att ha till trumpetsolo då jag gifter mig. Ska var före och efter vigseln. Tänk gospel...
Svar
6
· Visningar
646
Senast: Myy
·
Äldre Spelar wordfeud och det hade varit kul och fått ut ett ord av alla bokstäver :p LGAUÄTT
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: Mirre
·
Äldre Ja som rubriken säger, hur kan man ta reda på detta? Gäller inte fortkörning i så fall utan pga synnedsättning. En tjurig person i vår...
Svar
3
· Visningar
6 325
Senast: swemale
·
Äldre Idag kom Högsta Förvaltningsdomstolens avgörande: "Högsta förvaltningsdomstolen (HFD) har funnit att en dator med internetuppkoppling...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 553
Äldre Varför säger Jesper Rönndal "Yppe i lyften" när han kommer från Veberöd/Malmö? Jag trodde det var Helsingborgsdialekt?
Svar
3
· Visningar
883
Senast: fejko
·
Äldre Går på försörjningsstöd nu och fick byta handledare eftersom min gick i pension. Men har inte fått någon information om vem jag har...
Svar
11
· Visningar
1 565
Senast: Magiana
·
Äldre Hej alla =) På torsdag blir det roadtrip ner till Gbg och spendera ett par timmar där och förhoppningsvis hinna med lite second...
Svar
5
· Visningar
800
Äldre Hej alla, Postar både här och på ungdom, ska på möhippa och där ska vi köra ngt som kallas sångleken där alla har en sång som påminner...
Svar
5
· Visningar
695
Senast: ullo
·
Äldre Kan man skriva ett juridiskt bindande kontrakt själv? Alltså jag har ett kontrakt som jag tänkt använda här men inser att det står lite...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: Smulu
·
Äldre Ja, som flera vet räknar jag kalorier. På torsdag ska jag iväg och bada och jag skulle behöva nån bra fika med mig. Något mer mättande...
Svar
14
· Visningar
3 938
Senast: Blueberry
·
Äldre Jag köpte en jättedyr kashmirkofta på nätet (ca 2000 kr) till min födelsedag. Tänkte att jag skulle kunna ha den riktigt länge eftersom...
Svar
17
· Visningar
1 858
Senast: lil-sis
·
Äldre Söker ett trevligt prisvärt boende för mig och min nya i ovanstående område. Någon som vet något hotell, BB, eller dylikt som ni kan...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: patsy02
·
Äldre Jag har några kilon jag väldigt gärna vill bli av med efter att ha varit gravid. P.g.a komplikationer efter födseln så får jag inte...
Svar
5
· Visningar
965
Senast: linlar1
·
Äldre Blev fundersam nu efter den andra tråden här om att skänka hus till barn trots att dom andra barnen har rätt att ärva. Nåväl...
2
Svar
29
· Visningar
2 645
Senast: Mia_R
·
Äldre JAG BLIR GALEN!:banghead: Varför är det alltid så när man har en väldigt klar bild av vad man söker, då hittar man det aldrig? Jag är...
2
Svar
24
· Visningar
3 089
Senast: hier
·
Äldre Jag vill ha era bästa och godaste recept på pastasallad! :D Gärna vegetariska men det spelar egentligen ingen roll för köttet kan man...
Svar
4
· Visningar
515
Senast: skiesabove
·
Äldre I år har jag tre bon med nykläckta svalungar i stallet. Just nu håller de på att lära sig flyga och man får lätt en vision av...
2
Svar
36
· Visningar
5 048
Senast: Asko
·
Äldre Hej Buke! Visste inte om tråden skulle ligga under kropp & själ eller skola & jobb, tycker den passar under båda.. Nu ligger den under...
Svar
5
· Visningar
1 281
Senast: Squie
·
Äldre Jag har precis köpt en androidtelefon och installerat firefox för android på den. Jag försöker gå till en sida utan www i början men...
Svar
4
· Visningar
697
Senast: nickan1
·
Äldre Börjar det inte bli dags för en Uppsalaträff igen? Jag skulle gärna ses och äta, helst något asiatiskt. Några som kan nästa helg...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 530
Senast: Gammeln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar