Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag letar och letar men hittar ingenstans boxertrosor som inte är för herrar. Jag vill ha herrmodellen så till vida att jag gillar de...
Svar
7
· Visningar
1 385
Äldre Jag har planerat att tatuera mig snart. Det ska bli en i nacken och en på handleden, relativt små. Men, jag har fått höra en massa olika...
Svar
4
· Visningar
707
Senast: TryMe
·
Äldre Halva semestern har gått och jag har mest suttit hemma och häckat. Jag skulle behöva hitta på något. En tältningsresa har varit en idé...
Svar
2
· Visningar
475
Senast: Magiana
·
Äldre Jag har tydligen vunnit 550000 pund från Google! I SMSet står det att jag ska göra anspråk på priset genom att skicka ett mail till en...
Svar
10
· Visningar
1 062
Senast: Pepson2
·
Äldre Ska lämna hunden för operation i Västerås kl 0800-1600 ungefär. Då behöver jag och maken något att göra. Gofrukost kanske på något fik...
Svar
14
· Visningar
1 149
Senast: Luff
·
Äldre Bör man köa vid en busshållplats och stiga på i tur och ordning? För de flesta är det nog självklart, att man bör bilda kö, men är det...
Svar
12
· Visningar
2 256
Senast: Butros
·
Äldre Var letar man om man vill hyra ett hus eller en mindre gård som permanentboende under ett eller flera år? Jag har bara koll på...
Svar
7
· Visningar
1 674
Senast: minimal
·
Äldre Har semester och nu verkar det som om jag råkat ut för ischias. Falsk eller äkta, vet ej. Ska man sjukanmäla sig eller gå till läkaren...
Svar
6
· Visningar
1 557
Senast: kryddelydd
·
Äldre Trots att jag är i Stockholm och ränner titt som tätt slår det mig att jag åkt buss i staden max fyra gånger under min livstid. Det...
Svar
15
· Visningar
2 999
Senast: Riley
·
Äldre Är du en sån som handlar det du känner för/behöver för dagen eller planerar du dina inköp efter vad som är extrapris på? Efter ha varit...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 957
Senast: honung
·
Äldre Jag bara orkar fan inte, vad gick fel med mänskligheten...
Svar
17
· Visningar
2 349
Senast: Got2Be
·
Äldre Jag å sambon ska på till götet nåra dar och undrar va vi ska hitta på där mer än Liseberg :p Vi gillar inte museum och sånt, gärna nåt...
2
Svar
35
· Visningar
2 121
Äldre Israel låter meddela att man kommer att angripa Gaza så länge kartuscharaketerna avlossas från Gaza. Så var ligger problemet? Inga...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
4 517
Äldre Piggelin piggelin pigge pigge pigge piggelin. Inte fan fick jag nån Piggelin :mad:. Har ni fått Piggelin och isf hur många har ni fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 832
Senast: sjoberga
·
Äldre min far blev uppringd av ett företag som lyckades lura på han ett nytt telefon och internetabonemang som han inte vill ha. dom hade fått...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 375
Senast: swemale
·
Äldre Sambon och jag har båda semester om ett par veckor. Vi har ungefär en veckas ledighet tillsammans. :love: Tidigare i år så köpte vi en...
2
Svar
22
· Visningar
2 581
Senast: Blueberry
·
Äldre ... utan barn. Är det "värt" det? Jag och mamma ska till Öland nästa vecka och jag har fått för mig att jag vill besöka Astrid Lindgrens...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: bollen__
·
Äldre Jag och en vän flyger till London ikväll och är där tills torsdagsmorgon. Är det någon som har tips på vad vi inte får missa? Vi är inte...
Svar
4
· Visningar
548
Senast: Stefffie
·
Äldre 7-sitsig, dragkrok, bränslesnål och automat, helst 4wd, sen ska den gilla min tunga högerfot liksom att ta kurvorna som på räls. Kör...
Svar
3
· Visningar
594
Senast: Sharpless
·
Äldre Min dotter ringde för några timmar sen. Fått mobil stulen, där fanns kreditkort och körkort. De är på semester. Har en liten "väska"...
2
Svar
29
· Visningar
9 589
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar