Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag vill ju gärna flytta söderut men undrar lite över hur det är med både blåsten och myggen där nere, framförallt söder om Kalmar...
Svar
14
· Visningar
2 267
Senast: Magiana
·
Äldre Vi har en tredje bil som reservare då vi är ytterst beroende av våra bilar. Den tredje bilen är en audi årsmodell 2001 som nu rullat...
2
Svar
22
· Visningar
4 425
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Har fått en bil, visade sig dock vara automatväxlad:crazy: Varit avställd ett år men troligtvis är enda felet nu ett urladdat batteri, i...
2
Svar
23
· Visningar
9 776
Senast: Mia_R
·
Äldre Under senare år har det dykt upp en hel del tiggare i samhället. Någon kanske sitter utanför Willys med en mugg och ber med hopslagna...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
30 064
Senast: Gimlan
·
Äldre Jag ser mer och mer att personer använder sig av 'en' istället för 'man'. Exempelvis "En ska inte gå över gatan utan att kolla åt båda...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 765
Senast: Pancakes
·
Äldre Jag skulle vilja göra ett eget utställningskoppel till min hund och skulle då vilja hitta ett klämspänne som det kallas. Ni som är lite...
Svar
14
· Visningar
2 463
Senast: Julienne
·
Äldre Det är ju så seeeegt och tråkigt och läsa eländet. Hur ska man kunna lära sig något som man känner :yuck::yuck::yuck: bara man tänker...
2
Svar
23
· Visningar
1 553
Senast: Otter
·
Äldre Vad har ni för relation till era grannar? Vi bor i ett villaområde på landet och de flesta verkar hålla sig på sin kant, vinkar väl när...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 629
Senast: Madick
·
Äldre För att få pengarna att räcka hela månaden istället för att slippa snåla på slutet så har jag och sambon börjat köra lite löst med...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
11 952
Äldre Hur länge håller sig korv i kylskåpet? Någon vecka före påsk köpte jag på en tillfällig matmarknad i Lund några tyska hasselnötssalami...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: Butros
·
Äldre Vad ska jag göra? Jag har ett humlebo bakom panelen i ytterväggen. Det burrar och låter och jag vill inte ha dem där. De kan få bo där...
Svar
2
· Visningar
4 159
Senast: tott
·
Äldre Äntligen 4 veckors avkoppling som är mer välbehövlig än den någonsin varit innan :) Så som den bokmal jag är så är det såklart dags att...
Svar
13
· Visningar
784
Senast: Aliche
·
Äldre Skulle behöva ett man kan stoppa telefonen och bilnyckeln i på stranden, och då ska den tåla att bada i några timmar såklart. Finns det...
Svar
4
· Visningar
667
Senast: Karma
·
Äldre Här ligger jag och tänker och minns tiden från tonåren, genom att lyssna på från musik från då. Och kom då på att då lyssnade jag...
Svar
19
· Visningar
1 248
Senast: lil-sis
·
Äldre Kan inte sova och funderar på om jag ska gå ner eller ligga kvar. Hoppas sonen sover länge i morgon, kanske får man sova lite på...
Svar
5
· Visningar
407
Senast: bollen__
·
Äldre Vilken är bäst? Den amerikanska filmen "The Ring" eller det japanska originalet "Ringu"?
Svar
5
· Visningar
438
Senast: Emtherlia
·
Äldre Thor blir kvinna http://www.svt.se/kultur/bok/marvelhjalten-thor-blir-kvinna Vilken karaktär skulle du vilja byta kön på?
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: TomasN
·
Äldre Det blev ju aldrig av någonting i vintras/våras, men nu är sommaren här och jag tycker definitivt att det är dags för Buketräff i Götet...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
13 437
Äldre Gammeln ska studera lyxlivet i Monaco. Det blir en fin resa på typ 240 mil enkel. Då åker jag ner med cabrion (man vill ju smälta in i...
2
Svar
24
· Visningar
2 925
Senast: Gammeln
·
Äldre Jag tvättade fodralet till min bäddmadrass från Ikea. Det krympte förstås. Kan jag köpa ett nytt, heltäckande fodral någonstans, i lite...
Svar
7
· Visningar
11 624
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama