Göteborgsträff?

Jag tänkte väl det! :D

De måste ha suttit på händerna också så att dessa inte skulle... komma på villovägar :angel:

Instämmer i att det var hemskt trevligt igår, och det var kanske rätt bra att jag avrundade tidigt. Mitt ölsinne är nämligen försvunnit sedan länge, misstänker att jag förlade det i senaste flytten :confused: jag var dock ungefär aptrött på jobbet idag, men det var det värt. Nästa gång får jag se till att vara ledig dagen efter.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 738
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 137
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka