Jag bits inte men nafsar gärna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bits inte men nafsar gärna!
Närå, det kan la funka
Var kommer du syssla med bytande? Så vi vet var vi ska leta reda på dig, haha
just det måste till systemet också... men det finns la i nordstan Så kass att det inte går att köpa kylda drycker!
Jag är på centralen 15:15. Utan bumpo för hon lurade mig
sååå vågar någon göra mig sällskap medan jag väntar på att bumpo som anländer 16:15?
Vissa är ju rutinerade, det hör ju jag det... Jag köpte en kyld fanta och tänkte att rose och fanta blir ju bra, men har jag glas då? Nej. Hehe. Plastglas måste la finnas någonstans!Därför har jag med kylväska med klampar att förvara det i på vägen dit så det inte är fesljummet iallafall :P
Haha, men jag kan ta med ett par platsglas eller så så slipper du köpaVissa är ju rutinerade, det hör ju jag det... Jag köpte en kyld fanta och tänkte att rose och fanta blir ju bra, men har jag glas då? Nej. Hehe. Plastglas måste la finnas någonstans!
Vissa är ju rutinerade, det hör ju jag det... Jag köpte en kyld fanta och tänkte att rose och fanta blir ju bra, men har jag glas då? Nej. Hehe. Plastglas måste la finnas någonstans!
Alltså det vore ju underbartHaha, men jag kan ta med ett par platsglas eller så så slipper du köpa
Hinner tyvärr inte till 15.15, annars hade jag gärna gjort det!
Jag är på centralen 15:15. Utan bumpo för hon lurade mig
sååå vågar någon göra mig sällskap medan jag väntar på att bumpo som anländer 16:15?