Byta kamrem på äldre bil?

Jo men bara att det är en Audi säger inget alls, modellkod och årsmodell samt motortyp fordras om man ska säga om priset är rimligt. Jag har ju databasen till nästan samtliga bilmärken och modeller där tidsåtgången och all övrig data står och utan att veta mer än att det är en Audi så vet man ingenting.
Men att det var dyrt kunde du ju säga. I första inlägget då. ;)

Grazing nej den är fin och välvårdad annars går som en dröm och bara ngn enstaka rostprick i lacken.
Isåfall så är den ju ändå värd en hel del mera. Då kanske det är bättre att sälja bilen då ni lär få mera än bara 10 000. Sen är det ju så enkelt att ska ni ha den byt, vill ni inte ha kvar den så sälj den innan den sjunker mera i värde.

Hur jag än räknar så får jag det bara till 4950:- inkl. moms. Det innefattar reservdelar (kamremsats med spännrullar och sträckbult, vattenpump, aggregatrem "fläktremmen" alltså som byts tillsammans med kamremmen och bara kostar en hundring, och glykol inkl. moms) samt 2,2 timmars jobb á 990:-+moms vilket tillsammans gör 4950:-

Mvh. "han som bytt ett antal kamremmar i sitt liv". :cool:

Liknande trådar

Fordon Jag har smått uppgivet insett att min gamla trotjänare på fyra hjul är på väg att ge upp. Den är av årsmodell 2010 och har gått som en...
Svar
4
· Visningar
1 208
Senast: aiquen
·
Fordon Har en Audi A4 -09 som jag älskar! Den har allt och mer därtill, skön att köra, säker på vägen, och drar väldigt lite. Kanonbra...
2
Svar
20
· Visningar
2 094
Fordon ...och så kom den till slut, kanske inte exakt bleka dödens minut, men minuten när peugoten gav upp. Den rullade i drygt 40 000 mil och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 329
Senast: 95johsv
·
Äldre Nu har jag ledsnat på mitt måndagsexemplar till bil. 2005:a Opel Astra som gått 27.000 mil. Har lagt en hel del pengar på bromsar mm mm...
2
Svar
28
· Visningar
2 751
Senast: Lime
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar