Även jag älskar min Audi! Sjukt trevlig bil, och jag kör en hel del (över 5 mil till jobbet...). Tycker inte heller den är så mycket dyrare än tidigare bilar, men som du säger så är det ju lite mycket elektronik. Har haft denna bil i två år (A4 -10) och tidigare (A4 -03) och var skitnöjd med bägge. Den äldre bytte jag enbart pga att jag köpte häst och behövde dragkrok helt plötsligt. Passade på att gå upp några år nyare då med.
Fått byta insugsspjäll (???) på nuvarande, men det är det enda på dessa två. Då har den endå gått snart 25’ mil så klart delarna börjar bli slitna.
Fyrhjulsdriften är oslagbar! Kör över skogen på en halvkass väg som inte alltid prioriteras plogning först på, har aldrig haft problem att ta mig fram. En vinter när det snöade över en halvmeter under tiden jag var på jobbet så var det noll problem att köra in på gården i snön.
Har kört på leråker och på sandstrand, och aldrig fått stopp. Exet körde till och med upp i skidbacken, och på en gigantisk sten/mindre berg med sin.
Jag älskar Audi!
(Ot, Audi kanske inte är något för TS, men kände endå att jag måste hylla dom lite!)
Audi är underbara att köra men lite för dyra i drift för mig. Dock skulle jag inte vilja ha något mindre än en A4. A1 är totalt vidrig att köra, det känns inte som en Audi ens... inte så konstigt, den är byggd på samma plattform som Polo.