Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Av någon anledning har jag snöat in på miniserier och serier med långa avsnitt och korta säsonger. De jag sett och gillat är Sherlock...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 606
Senast: corzette
·
Äldre Imorgon har jag tid för undersökning för laseroperation. Gjorde undersökningen för 2 år sedan men hade för "buckliga" ögon för att de...
Svar
11
· Visningar
1 805
Senast: terwa
·
Äldre Har precis haft en liten upplevelse att dela med mig av. Halvljuset pajade på vänster fram. Tja, jag ska ju ändå serva så då får dom...
2 3
Svar
41
· Visningar
12 612
Senast: anna_panna
·
Äldre Är på semester och har betalat x antal tusen för att bo på ett hotell. När vi kommer upptäcker vi att det är en stor byggarbetsplats...
Svar
6
· Visningar
1 222
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Halväcklig tråd men jaja :p Har instängda "arbetsskor"...
Svar
6
· Visningar
1 582
Äldre Ska köra halkan idag, är det nåt man ska ha med sig? Leg eller så?
2
Svar
23
· Visningar
1 501
Senast: Fibusen
·
Äldre Jag blev barnsligt glad när jag läste detta: http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/bortrovade-pudeln-nisse-ater-hemma En bil...
Svar
8
· Visningar
903
Senast: Luff
·
Äldre En tråd för frågor av alla de slag, stort som smått, intressant och ointressant. Fråga och någon svarar! Jag börjar! :D I brittisk...
2
Svar
24
· Visningar
1 454
Senast: Enya
·
Äldre Jag har packat bilen med tält och annat för att kunna vara ute ett tag. Just nu sitter jag på en väg mellan Uppsala och Almunge. Jag...
Svar
2
· Visningar
512
Senast: Magiana
·
Äldre Jag har ett par jättefina örhängen som bara ligger och samlar damm. Eftersom det inte är krimskrams utan äkta vara (värderad) så slog...
Svar
6
· Visningar
1 181
Senast: Mia_R
·
Äldre Ja fotot i sig är inte det. Men hur det kommit in i min telefon är en gåta, en fullständigt främmande person med en häst i en box jag...
Svar
0
· Visningar
920
Senast: Korven
·
Äldre Jag blir snurrig av allt detta med telefoni. Nu har jag en fast vanlig telefon, det jacket används enbart till adsl, tele2's. Det fasta...
Svar
14
· Visningar
1 077
Senast: tanten
·
Äldre När du läser (eller konsumerar böcker på annat sätt), vilka typer av böcker föredrar du? Tjocka eller tunna? Lättläst och lättsmält...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 318
Äldre Snabb o säkert dum fråga men - hur lägger man in en bild som är uppladdad till nätet, på en iPad ? På en vanlig dator högerklickar man...
Svar
6
· Visningar
563
Äldre Om ett par veckor ska jag för andra gången i mitt liv ställa mig på loppis och sälja ( det var minst 6 år sedan sist och efter den...
Svar
12
· Visningar
3 481
Senast: hallonsaft
·
Äldre Feminismen klingar av när hon hittar den rätte Kommunismen klingar av när det står 55000 :- netto på månandens löneavräkning Ateismen...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 848
Äldre Vilken visa, ett pack sjunger om att krossa skallen på dem som inte vill vara deras vänner ett annat beskriver i musikalisk form hur...
Svar
0
· Visningar
526
Äldre Spanar lite efter en ny husvagn, och undrar om någon kan tipsa om märke/modell efter följande kravspec: *Ingen fast dubbelsäng eller två...
Svar
13
· Visningar
1 425
Senast: Ginger840
·
Äldre Jag tänkte jag skulle skaffat en livförsäkring, men det fick jag visst inte. Man skulle fylla i om man har några sjukdomar och jag...
2
Svar
28
· Visningar
3 587
Senast: MM
·
Äldre Av alla osannolika ställen en äkta norrlänning kan hamna på flyttade jag hipp som happ till Skåne. Det finns en hel del jag inte förstår...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
11 831
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar