Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Är det nån här som har bra koll på Stockholm? Skulle behöva ett bra och billigt boende hyfsat nära Kungsholmen överen helg i augusti...
Svar
10
· Visningar
1 015
Senast: Gimlan
·
Äldre Sitter framför Lyxfällan och funderar över hur många lån det är vanligt att man har. Hur många har du? Själv har jag bostadsrätten...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
15 177
Äldre Vad hittar man på i Skåne nästa vecka (20:e - 27:e)? Vi (jag, mor och far) kommer bo i en stuga i närheten av Ystad i en vecka, lite är...
2
Svar
38
· Visningar
2 375
Senast: cambodia
·
Äldre Min nya LG70 klagar över att den snart inte har plats för mer, samtidigt som det finns jättemycket plats på SD-kortet. Det verkar...
Svar
9
· Visningar
1 134
Senast: sjoberga
·
Äldre Då jag måste få min dos av underhållning någonstans ifrån brukar jag kolla in familjeliv. Och där hittade jag detta, mycket troligt...
Svar
19
· Visningar
2 027
Senast: _Elly_
·
Äldre Låter kanske som en märklig fråga ;) , men vi ska ha hit en firma imorgon som ska komma och gräva bort matjord här för att anlägga...
Svar
3
· Visningar
5 887
Senast: Halmbal
·
Äldre När kvällspressen går ut med identitet och bild på avlidna brottsoffer eller förolyckade, hur fattas i regel beslutet om publicering...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 175
Senast: honung
·
Äldre Resan är bokad, jag och pojkvännen ska spendera fyra dagar i Berlin :) Ingen av oss har varit där förut så kom med bästa tipsen om...
Svar
15
· Visningar
1 147
Senast: mamman
·
Äldre Någon som jobbar på bank här, eller som vart i liknande sits? Vi är i husbyggarplaneringen, vi har en tomt i får köpa men funderar nu på...
Svar
1
· Visningar
558
Äldre Jag har varit renodlad vegetarian i 17 år men känner nu att jag måste börja äta fisk och skaldjur igen pga att min hjärna behöver ett...
Svar
11
· Visningar
7 843
Senast: Thomasine
·
Äldre ...om ni ska resa till Norge.... Från idag så krävs pass eller nationellt ID-kort för inresa till vårt västra grannland. Tydligen skall...
Svar
12
· Visningar
1 449
Senast: Migo
·
Äldre Kikar på det just nu.. Jag blir både full i skratt och riktigt irriterad. hur kan man med? För mig är det ren stöld att låna...
Svar
2
· Visningar
858
Äldre Hur gör man för att föra över kontakter från en IPhone 4 (inte uppgraderad) till en 5s? Inte samma storlek på simkort.
Svar
10
· Visningar
610
Senast: Andorra
·
Äldre Gjorde en inventering i skafferiet och hittade massor av kikärtor och kidneybönor. Det känns onödigt att det bara står där och tar plats...
Svar
10
· Visningar
1 225
Senast: mamman
·
Äldre Jag funderar på vad som gör att vissa människor vill ha sin trädgård framför huset? De sitter gärna ute mot vägen så att alla kan...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 609
Senast: hastflicka
·
Äldre Det här läste jag för en stund sedan i DN: http://www.dn.se/ekonomi/gronsaker-ruttnar-pa-svenska-akrar/ Det handlar, som så ofta, om...
2
Svar
28
· Visningar
2 480
Senast: McFlurry
·
Äldre Jag har beslutat mig för att försöka bryta kontakten med min enda nära vän. Jag hindrar honom från att leva det liv han vill leva, och...
2
Svar
21
· Visningar
1 864
Senast: nexxa
·
Äldre Jag såg en väldigt rolig bild för ett tag sedan, tror det var i en sommarfototävling. Det var en fotograf som låg på marken med en...
Svar
0
· Visningar
549
Senast: fejko
·
Äldre Läste i Aftonbladet idag igen om upphittat järnrör som stack rakt upp vid en badplats. Det är 3:e stället jag läst om på bara några...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: Andromedae
·
Äldre Vi hade en obehaglig incident idag, och jag har svårt att släppa det (delvis därför att jag misstänker att det kan upprepas). Jag och...
2
Svar
27
· Visningar
3 639
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar