Riley. Det här får mig att fundera på vad du gjort som du inte vill ska grävas fram av nyfikna journalister?
Fast nu får du lugna dig. Annars kommer det ju ut innan det spektakulära mordet inträffar. Blir inte alls samma dramaturgi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Riley. Det här får mig att fundera på vad du gjort som du inte vill ska grävas fram av nyfikna journalister?
Som media har man ju inte tänkt varvet runt när man klantar sig såhär. Plus att det ju ger en bild som inte är sann.Fast jag ser inte det etiska problemet i att mördare vill hänga ut sig själva i media innan polisen hittat rätt slutsats.
Jag har haft ett 25 år långt liv.Riley. Det här får mig att fundera på vad du gjort som du inte vill ska grävas fram av nyfikna journalister?
Fast nu får du lugna dig. Annars kommer det ju ut innan det spektakulära mordet inträffar. Blir inte alls samma dramaturgi.
Jag har haft ett 25 år långt liv.
Och förmodligen blivit ful på ett och annat foto som jag ännu inte lyckats leta på och bränna/få bort från Facebook.
Skulle en bild som jag inte behandlat i Photoshop i minst 20 minuter hamna i Aftonbladet hade jag roterat så mycket i min grav så till den grad att kroppen en dag skulle dyka upp på andra sidan jorden.
Men får jag reda på det kan jag ju sälja det dyrt till tidningarna när det så är dags.
Skulle en bild som jag inte behandlat i Photoshop i minst 20 minuter hamna i Aftonbladet hade jag roterat så mycket i min grav så till den grad att kroppen en dag skulle dyka upp på andra sidan jorden.
AgingBooth!Hur de ska hantera det om du sedan inte blir mördad förrän du är 85 vågar jag dock inte spekulera i.
Som media har man ju inte tänkt varvet runt när man klantar sig såhär. Plus att det ju ger en bild som inte är sann.
Haha, jag fattar vad det är av sammanhanget.AgingBooth!