Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre http://www.svd.se/kultur/sd-tjanar-pa-artiklar-som-denna_3366222.svd Intressant och inte så oävet ;)
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 659
Äldre Hej vet inte hur jag ska börja men har kommit på att jag har börjar att få mera socialfobi Jag får panik om det är flera en 6 stycken...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: annie_cool
·
Äldre Min säng har gjort sitt och jag måste köpa en ny. Problemet är att jag inte har några pengar att lägga på en ny säng egentligen. Efter...
2 3
Svar
40
· Visningar
19 756
  • Omröstning Omröstning
Äldre Ja, det här är något i förskott men jag har funderat över detta länge så jag är nyfiken på vad ni tycker. Just nu äger jag en...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 019
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Jag har börjat uppmärksamma en otrolig konsumtion på plastpåsar bland frukt och grönt i mataffären. Hur gör ni? Jag kan erkänna att...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 521
Senast: voltis
·
Äldre Jag vill ha en rockabillyklänning till helgens evenemang! Men vart köper man såna i gbg? Har försökt googla lite, shock har nämnts, så...
Svar
5
· Visningar
586
Senast: Presto
·
Äldre Vem är det som får betalt? Är det youtube? Jag älskar tuben och det finns fantastiska människor som delar med sig av sin kunskap. Själv...
Svar
0
· Visningar
404
Senast: gulan
·
Äldre Boko Haram i Nigeria trappar upp sina attacker. Man slåss likt ISIS i Irak/Syrien för en islamisk stat där sharialagar ska gälla, fast...
2
Svar
32
· Visningar
3 104
Äldre Det här med att baka glutenfritt bröd. Misslyckas varje gång. Vad är knepet? Har försökt baka olika recept både på jäst och på bakpulver...
Svar
19
· Visningar
4 888
Senast: Karma
·
Äldre Kör på anonymt nick, då det är en rätt stor fråga för mig, men vill inte säga för mkt ännu ;) Jag och familjen bor i stockholm, trivs...
2
Svar
20
· Visningar
2 245
Senast: gullviva
·
Äldre Ja, finns det något intresse för en sådan träff? Jag bor på en ö, 8,5 mil från Uppsala och strax under 11 mil från Gävle. Övernattning...
Svar
19
· Visningar
818
Senast: ajdidodii
·
Äldre Är det mycket orm öht i år eller är det bara hos oss? Jag har hittat två st i stallet, katterna har haft ihjäl tre, jag har sett orm på...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 626
Senast: skerper
·
Äldre Igår hände en väldigt obehaglig upplevelse som tär lite på mig, och som jag bara måste få skriva av mig om för att försöka släppa det...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 713
Senast: Girasol
·
Äldre Kan inte vara okej att behöva ladda telefonen tre gånger på 5-6 dagar när man pratar i den en gång ca 5 minuter/dag, skickar inga sms...
2
Svar
24
· Visningar
1 875
Senast: sussisus
·
Äldre Nästa vecka ska jag, min man och vår dotter åka till Stockholm och övernatta en natt men vi skulle vilja ha tips på bra boende :up: Vi...
Svar
9
· Visningar
838
Senast: nickan1
·
Äldre Hur sköter ni era Mulberryväskor? Jag har en messenger bag som börjar se lite törstig ut, men eftersom den är brun vettetusan om jag...
Svar
9
· Visningar
9 581
Senast: Fridolina
·
Äldre Vad gör NI för att minska utgifterna? Vad vet ni andra som gör? Fram med tipsen ur garderoberna!
2 3
Svar
44
· Visningar
4 172
Senast: Gabbi
·
Äldre Läste tråden om hysteri om hästskärningar där några svar handlade om avsaknaden av källkritik innan saker delas på internet. Det har ju...
Svar
13
· Visningar
1 153
Senast: mandalaki
·
Äldre Då och då dyker det upp inlägg i mitt nyhetsflöde på Facebook, inlägg som mina vänner tillsammans med flera tusen andra "gillat" och som...
Svar
15
· Visningar
1 033
Senast: Björk
·
Äldre Grillade två karrébiffar igår och åt bara den ena. Den andra satte jag i en plastburk för att svalna. Glömde förstås att sätta den i...
2
Svar
22
· Visningar
2 130
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar