Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Satt och fisoloferade lite och en fråga dök upp i skallen. Omyndigförklaras folk numera? Vad krävs för detta? Orsaken till att...
Svar
12
· Visningar
2 041
Senast: Svartfot
·
Äldre Nu är det så här att bumpo tänker dricka en massa sangria ikväll, eller i alla fall sangria, och fira sin födelsedag. Men av en mängd...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 661
Senast: grodan21
·
Äldre Första gången jag ska köpa lakan själv.. Så ja, hjälp tack! :p Vet ju vart man kan köpa dem så vart det finns är inte problemet utan hur...
2
Svar
28
· Visningar
10 775
Senast: Askur
·
Äldre Imorgon ska jag för första gången stå på en loppis. Jag tänkte endast sälja barnkläder på mitt bord. Har ganska mycket kläder efter två...
Svar
5
· Visningar
839
Äldre Stod och mockade i stallet när en tjej kom och frågade om jag kunde hjälpa till, det har hänt en olycka. På vägen utanför min paddock...
2
Svar
35
· Visningar
4 056
Senast: nickan1
·
Äldre Hej! Håller jag på att bli alltmer intolerant eller är folk mer idiotiska nu än de var för säg 10 år sedan? Jag tycker att jag dagligen...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Lindsen
·
Äldre Vad är det för (små?)fågel som har ett maniskt, entonigt, elektroniskt ljud? Jag har mängder med svalor här, men jag tror inte det är...
Svar
4
· Visningar
638
Senast: fejko
·
Äldre Aldrig ska det ju stå i rubriken... Skyller på dagen. Jag vill inte ha en likadan dag som idag: - Väckarklockans batteri gav upp (byter...
Svar
11
· Visningar
1 644
Senast: sussisus
·
Äldre Vilken är din favorit? Vad får ni betala? Min favorit är från Freyju och deras Djúpur. 27 kr för 100 g, men ack så goda och helt klart...
Svar
12
· Visningar
1 093
Senast: kvandi
·
Äldre MP försöker vinna politiska poänger på den stora branden ,,, det stinker av bränt valfläsk
Svar
17
· Visningar
1 470
  • Låst
Äldre Någon som har koll på om det finns någon form av turridning kring grebbestad? Helst på tex nordsvensk!
Svar
1
· Visningar
792
Senast: ullo
·
Äldre Startade dagen med ett mycket creepy samtal på morgonkvisten. Jobbar på en offentlig plats och tar inkommande samtal. 5 över 7 nu på...
Svar
4
· Visningar
1 887
Senast: Gabbi
·
Äldre Jag har brandvarnare men ingen brandsläckare, funderar på att skaffa en liten skumsläckare. Hur har ni ordnat det?
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 208
Senast: anna_panna
·
Äldre Har en kompis som ofta säger typ "försöker hålla Luther borta" eller "att vara vän med Luther" osv Vad menas med det? tott, som nog...
2
Svar
21
· Visningar
2 077
Senast: Jeffery
·
Äldre Jag, min mamma och min dotter ska åka till Göteborg på söndag för min mamma ska in på Sahlgrenska för utredning om att ev få nya lungor...
Svar
3
· Visningar
589
Senast: Lindsen
·
Äldre En fd hyresgäst har bestridit en faktura via sms (?) då denne inte förstod vad det var som avsågs (var TYDLIGT specificerat!) Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 419
Senast: Mia_R
·
Äldre Tråd nummer ettusensjuhundrahundrasjuttiotre på temat, jag inser det. Men jag behöver lite inspiration! Jag ska nämligen på bröllop i...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
19 206
Senast: Ceta
·
Äldre Okej, jag hamnade i något av en dispyt häromdagen då jag bara ÄLSKAR shorts. Shorts avsedda/tillverkade för män. Jag har aldrig gillat...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 231
Senast: Red_Chili
·
Äldre ... Och som icke öldrickare har jag NOLL koll. Det handlar om en inflyttningspresent och behöver väl inte vara spektakulärt på något...
Svar
18
· Visningar
1 703
Senast: Singoalla
·
Äldre Okej allvetande bukare, hilfe! Upptäckte igår att sambon har fyra bett av slaget insektsbett, två på magen och två på ryggen. Ej...
Svar
5
· Visningar
1 312
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama