Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vet inte om det är ett fenomen bara här i Stockholm. Men när jag ser på nyheter och nyhetsinslag kan man tydligt höra när någon är...
Svar
8
· Visningar
3 002
Senast: vallhund
·
Äldre http://www.expressen.se/gt/tre-personer-forda-till-sjukhus-efter-koattack/
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 704
Äldre Västra Svealand och Götaland verkar ha rejäla oväder i dag. Hur har ni det? Här har det åskat något så in i bängen! Det har blixtrat...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 000
Senast: vallhund
·
Äldre Efter att ha varit borta i tre dygn kommer vi hem och möts av nedsågade körsbärsträd. Dessa står på grannens tomt men har då fallit ner...
2
Svar
31
· Visningar
6 229
Senast: Gimlan
·
Äldre Nu vill jag att ni bombar er med alla tips på efterrätt! På fredag har tydligen min karl/pojkvän/dejt..eller vad han nu är :p bjudit...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 798
Senast: nexxa
·
Äldre Vi ska ha fest och skulle vilja köpa tomma knappar/"pins" som gästerna själva kan rita på och sedan sätta på tröjan. Men problemet är...
Svar
7
· Visningar
3 752
Senast: Koltrast
·
Äldre Skulle önska att denna värmebölja aldrig tar slut. För nu är det gött att leva. Nästan alla brudar går ju så lättklädda att huvudet på...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: Gammeln
·
Äldre Ja! hur ska man annars kunna beivra rasism? Naturligtvis kan man ändra begreppet "ras" till begreppet folkgrupp, vilket redan görs idag...
Svar
0
· Visningar
435
Äldre Hur mycket är klockan här när den är "9 am" GMT? Vad jag hittar kan den vara antingen 8 eller 7, beroende på om man menar som GMT...
Svar
12
· Visningar
3 513
Senast: _Charlotte_
·
Äldre Nu är det ett år sedan jag tog studenten, mycket och samtidigt lite har hänt sedan dess men likväl hänger den där fina studentklänningen...
Svar
17
· Visningar
1 779
Senast: MiniLi
·
Äldre Hej! Ny här som ni ser men har väl tittat in hit på buke då och då. Har jag kommit rätt med min tråd eller så flytta den. Har en...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 912
Senast: sassiball
·
Äldre Odlar för första gången i mitt liv potatis i år...men äter sällan potatis... Därför har jag tänkt bjuda lite vänner på fest med...
Svar
18
· Visningar
1 704
Senast: Nebraska
·
Äldre Så, vad ska ni göra på er semester i år? Jag har semester för andra gången i mitt liv :D Senast 2012 då jag hade 3 veckor. LÄNGTAR...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 537
Senast: Sjalen
·
Äldre Jag letar efter en film jag såg för ett par år sedan. Utspelade sig i USA (eller annat engelsktalande land) och det jag kommer ihåg är...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Guldaskig
·
Äldre Är så himla exalterad nu! Lite pang bom sa körläraren efter lektionen idag att "nu tycker jag att vi går in och bokar en uppkörning till...
Svar
13
· Visningar
940
Senast: Solvira
·
Äldre Ett statsöverhuvud, turkiskt sådan jämför händelserna i Gaza med vad Hitler ställde till med. Vore det inte mer adekvat att göra en...
Svar
2
· Visningar
538
Äldre Klänningen är svart-vit-randig från hm. Och jag vill gärna att kofta eller boleron (har folk det ens längre?) ska vara svart. Problemet...
2
Svar
24
· Visningar
5 891
Senast: EmmaBovary
·
Äldre Hej vet inte hur jag ska förklara detta men ska göra så gott jag kan. Jag känner att jag är på väg att gå in i den mörka perioden...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: annie_cool
·
Äldre Har nyss ätit två bröd med smör och skinka på. Ska lägga in smöret och undrat några dagar varför det luktar så illa från kylen men inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
10 268
Senast: WBanna
·
Äldre Nar man gar i skogen eller kor efter vaggen och aker forbi kalhyggen ser man hur varenda trad ar borta ... utom nagra fa som ar avsagade...
Svar
7
· Visningar
731

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka