Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag vete 17 om jag borde posta den här tråden, eftersom jag inte vet om jag orkar diskutera det ens. Men jag blir så trött, ledsen, arg...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
11 299
Äldre Det var väldigt lagom i början men nu har det gått överstyr precis som med Avitchi. Varför måste radiokanaler speltjata en viss låt...
Svar
0
· Visningar
538
Senast: Gammeln
·
Äldre Ikväll ska jag på bilbingo :). Brukar ni spela? Hur mycket vinner ni? Hur många brickor kör ni
Svar
6
· Visningar
894
Senast: Gammeln
·
Äldre Jag, min flickvän och ett kompispar har fått för oss att åka till Köpenhamn om nån vecka och behöver nu massor med tips på bra och...
Svar
7
· Visningar
841
Senast: doleron
·
Äldre Har ni sett? http://www.interasistmen.se/dumheter/sd-politiker-ridning-ar-ingen-idrott-da-den-inte-kraver-en-fysisk-insats/...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 088
Senast: Lobelia
·
Äldre Hur gammal bör bilen vara när man inte längre lägger pengar på helförsäkring (och alltså skippar vagnskadeförsäkringen)?
2 3
Svar
43
· Visningar
2 648
Senast: susanne
·
Äldre Snälla berätta för mig hur det var! Vart åkte ni? När? Hur var det? Vad gav det er? Vad kostade det? Jag vill veta allt! :D Jag har så...
Svar
0
· Visningar
430
Senast: engill
·
Äldre Efter att ha hört en politiker kalla kvinnliga företagare (städföretag) för dessa "tjejer", undrar jag hur ni kvinnor som inte kallar er...
2
Svar
20
· Visningar
1 924
Senast: enhorning
·
Äldre Jag har en före detta kollega som är helt fantastisk på alla vis. Under våren drabbade det ena efter det andra hennes familj. Vi snackar...
Svar
10
· Visningar
1 355
Äldre Neej såg på tv att en av mina favoritskådisar Robin Williams är död :cry:. Tydligen hade han inte mått bra, kan bara hoppas han mår...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 488
Senast: astronaut
·
  • Låst
Äldre Har säkert frågat efter sådana förr men nu har två och snart tre av mina favoritbloggare lagt av på grund av att deras djur blivit sjuka...
2
Svar
27
· Visningar
2 203
Senast: ullo
·
Äldre Ny tråd! Just nu känner jag mig allmänt deppig och less. Vill bara åka bort någonstans
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 064
Senast: Tousse
·
Äldre Vad tror ni? Är det minst folk på Liseberg på söndag i solsken eller på måndag med varning för regn och avslutning av Lotta på Liseberg...
Svar
7
· Visningar
5 461
Senast: mandalaki
·
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Sassy
·
Äldre Hej alla! Blev visst en sista minuten till Split =D Skulle vilja ha tips på budget boende där, gärna runt 200 sek per person o natt...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: Javan
·
Äldre Jag skulle behöva hjälp med att få en kort text översatt. Finns det någon finsktalande bukefalist som kan hjälpa mig? :)
Svar
3
· Visningar
627
Senast: kolblakkur
·
Äldre Ja, nu är det ju så att jag flyttar till Eskilstuna cirka 1 oktober, flyttar ihop med min flickvän i ett område som heter Stenby...
Svar
13
· Visningar
991
Senast: Jozze
·
A
Äldre Kolla upp hur era gasolgrillar mår gott folk, jag kan iallafall reda ut hur just denna grill exploderade. När grillen blivit några år så...
Svar
13
· Visningar
2 841
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Jag ska ha kräftskiva nästa helg för mitt gamla stallgäng och undrar vad man ska ha för tillbehör? Vad har ni? Era bästa tips och recept...
Svar
9
· Visningar
1 441
Senast: Emiro
·
Äldre Gaaah går det ens att få bort? Badrumsgolv/vägg alltså. Har testat klorin och bikarbonat, hjälpte inte ett piss. Undrar oxå om nån har...
Svar
14
· Visningar
5 448
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama