Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu är jag på väg hem från Blekinge, trött som en gnu och inte ett dugg pigg på styrelsemöte ikväll. Ännu en gång, kunde ingen bara ha flugit mig ner och hem. 8 timmar på tåg, helt värdelöst. Och varför har inte Tågkompaniet första klass?!? Peasants!!
Just nu känner jag mig galet varm trots att jag just duschat
Vi ska se på film här strax och äta popcorn. Men masar sig inte folk tillbaka snart, istället för att prata i telefon halva kvällen, lär popcornen vara slut innan filmen ens har börjat.
Just nu tittar jag på captain america - the first avenger igen efter ha tittat på captain america - the winter soldier, chris evans () och lite nördighet is the shit
Just nu funderar jag på vad de två små kattflickorna ska heta. Jag tänkte först Vilda och Vips men Vips känns mer som ett pojknamn så bara Vilda blev kvar Någon som har ett förslag att bjuda på?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.