Just nu del V

Just nu försöker jag att inte slå i
samtliga 8-10 medlemmar av den familj jag i skrivande stund delar tåg med. Å andra sidan vore det nog ödesdigert eftersom mamman bara skulle kunna lägga sig på mig för att mitt liv skulle ta slut.

OCH SLUTA LIGG BARFOTA PÅ SÄTENA OCH FÅ ERA BARFOTAUNGAR ATT SLUTA KLÄTTRA I DÖRRÖPPNINGARNA OCH PÅ SÄTENA OCH DRICK FÖR HELVETE INTE ÖL OCH ÄNNU EN GÅNG, TA NER ERA ÄCKLIGA BARA FÖTTER FRÅN SÄTENA!!!

Jag tycker nog inte om människor mer. Min nya livsplan är att kidnappa "min" man och fly ut till en herrgård någonstans på landet och där leva välklädda och välartikulerade med våra väluppfostrade söta döttrar och mina vackra och välstammade travhästar, lyckliga och åtskilda från folk i våra resterande liv.

Jävla parti, varför kunde ni inte bara ha flugit ner mig till Blekinge så hade jag sluppit denna prövning...

Senast ändrad:
Just nu sitter jag på en uteservering med bästis. Vi har precis ätit halv-god mat och jag fryser + är typ död pga förkylning. Ochbhab som bara har tre jobb-pass kvar, JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK.

Just nu...
känner jag mig lite som en urvriden trasa pga huvudvärk och de första stegen i en förkylning. Samtidigt som jag vrider och vänder på tanken om en ny bil...

@Riley Det kunde varit jag som skrev det där :laugh: När vi åkte hem från Köpenhamn igår så behövde vi lyssna vad konduktören sa om vilka vagnar man skulle befinna sig i så man kunde åka vidare och inte bli kvarlämnad i Helsingborg och vid de tre tillfällena detta ropades ut i högtalaren skrek typ 50 ungar samtidigt varje jävla gång :rage:Fick lite galet utbrott och muttrade för mig själv, de andra resenärerna var tydligen roade av mitt låga tålamod (läs obefintliga) när det gäller barn :o

Just nu har jag i alla fall ätit mitt första mål mat för dagen. Kan inte kategorisera det som frukost, lunch eller brunch längre ens pga så sent :p

@nexxa Åh, det är i sådana lägen man bara känner urtidsmänniskan växa fram i en. Jag lider med dig! Själv har jag nu bytt tåg och tillika till 1:a klass utan skrikande klättrade barn, så nu är Riley nöjd och glad igen. :D

Just nu ska jag ut till stallet. Hästarna ska motioneras och vattnet ska fyllas på. Bäst att sätta igång innan träningsvärken slår till :p (Att träna i sällskap med kollega David var utmärkt för då blev det lite nya övningar :D )

Just nu är jag i ett lättare chocktillstånd efter att vi fick reda på att en relativt ny vän till familjen är miljonär???? Haha va??

Just nu tittar jag på monster vs ailens med ena sonen. Nyss lagt mini, ont i foten efter att en trappgrind ramlat ner på den. Inte skönt

@Tokyo Är det så imponerande då? Eller bara förvånande just pga individen?

*Kl*

Just nu är jag trött efter en arbetsdag med typ 1,5 timme övningar, träning tillsammans med David på lunchen, tre larm, promenad med hund, motion av hästar och vattenpåfyllning i tre hagar. Ska bara orka duscha och möjligen äta något innan jag trillar i säng.

Just nu har jag dåligt samvete.

Kan någon säga åt mig att jag inte behöver ha dåligt samvete över att inte gå till jobbet när jag har feber, huvudvärken från helvetet, värk i hela kroppen och nästan har svimmat? I synnerhet när jag jobbar inom omsorgen och två av brukarna på jobbet inte ska bli smittade av förkylningar då deras kroppar hanterar sjukdom väldigt dåligt.

Just nu har jag dåligt samvete.

Kan någon säga åt mig att jag inte behöver ha dåligt samvete över att inte gå till jobbet när jag har feber, huvudvärken från helvetet, värk i hela kroppen och nästan har svimmat? I synnerhet när jag jobbar inom omsorgen och två av brukarna på jobbet inte ska bli smittade av förkylningar då deras kroppar hanterar sjukdom väldigt dåligt.
Du behöver verkligen inte ha dåligt samvete!:eek:

Just nu är jag så himla nöjd över dagen.

Du behöver verkligen inte ha dåligt samvete!:eek:

Som den där smileyn såg pojkvännen ut när jag berättade om mitt dåliga samvete. :p Men tack, det känns bra när någon utomstående instämmer. Jag har varit utbränd tidigare, undra vad det kan bero på? :angel:

Just nu skulle jag vilja sova men kan inte pga febersvettningar och snurrande huvud.

@Riley 1:a klass låter som en klok idé :up: Hade jag åkt själv hade jag kastat mig till vagnen där man ska vara helt tyst men det är ju lite omöjligt när man åker med kompis och måste utbyta livsviktiga historier! ;)

Just nu har vi sett Gremlins 2. I förrgås såg vi Gremlins 1 som tydligen varit min och min 2 år yngre brors favoritfilm när vi var små. Fattar inte att vi inte tyckte det var otäckt eller brutalt alls med tanke på vår ålder :eek: Dessutom mycket märklig film, även om Gizmo är söt iaf!

Just nu borde jag sova (ska upp snortidigt imorgon) men kan inte för att jag har alldeles för mycket att tänka på. Undrar till exempel vad som händer om man gör sitt yttersta och det ändå inte duger? måste man ge upp då?

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar