Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Så jag har en cheesecake i ugnen precis just nu. I receptet står att den ska gräddas "på 150 C i nedre delen av ugnen ca 1 timme". Men...
2
Svar
27
· Visningar
18 964
Senast: bumpo
·
Äldre Om ni hade ett lån hos långivare med högre ränta än en vanlig bank, hur skulle ni lägga upp det? Amortera så mycket som möjligt och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 693
Senast: fejko
·
Äldre Kollar reprisen från igår. Panetoz sjöng "Efter solsken", var de inte med en tidigare gång i år med samma låt? I förra avsnittet sjöng...
Svar
0
· Visningar
377
Senast: Rosett
·
Äldre Empirisk undersökning på hög nivå! Vad kallar du den här bitflugan, och var kommer du ifrån? Jag säger Gråmonk (Värmland), syrran...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
31 673
Senast: nexxa
·
Äldre Någon som ska dit?? Var ner som volontär första året, och nu har jag sökt igen:) Massor med bra artister:love:, och miljön är bara SÅÅ...
Svar
16
· Visningar
675
Senast: Texaz
·
Äldre Hej alla bukisar! Jag har inte varit en extremt aktiv medlem men jag har läst enormt mycket och nu kände jag att jag måste få lite...
Svar
13
· Visningar
1 092
Senast: Squie
·
Äldre Jag älskar min lägenhet. Den är lagom stor, den är fin, har ett otroligt bra läge med trevliga grannar och jag och katterna trivs bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 687
Senast: Korven
·
Äldre När jag vattnade nu i kväll hörde jag att pumpen surrade hela tiden. Stängde av vattnet men surret upphörde inte så jag stängde av...
2 3
Svar
54
· Visningar
10 613
Senast: Girasol
·
Äldre Kort fråga behöver få fram fyra sista siffrorna i ett personnummer. Hur gör jag det gratis? Skattemyndigheten?
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: tinna
·
Äldre Vet inte riktigt vart jag skulle starta tråden, men vi kör här på senior! Har länge observerat och funderat över detta fenomen - skor...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 372
Senast: Ramona
·
Äldre Jag och min sambo vill hitta på något en helg, vi kommer utgå från skåne så även dk är av intresse. Vi kommer köra bil dit och ev...
Svar
4
· Visningar
594
Senast: Flixon
·
  • Låst
Äldre http://www.arbetarbladet.se/gastrikland/gavle/vill-konvertera-muslimer
16 17 18
Svar
344
· Visningar
16 011
Senast: ullo
·
Äldre I en annan tråd fanns det en del tips om detta, men eftersom man kanske inte letar just där så tänkte jag att det kan vara intressant...
2
Svar
28
· Visningar
2 175
Senast: Smulis
·
Äldre (Jag har tråkigt :p) Här är det åska och regn nu, blåser till och från. Bara 19 grader ute nu, hur skönt som helst när det varit över...
Svar
8
· Visningar
714
Senast: Kilauea
·
Äldre Jag påpekade för min hyresvärd för två månader sen att jag har en vattenskada i taket och övre väggen utav mitt kök och inuti mitt...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Korall
·
Äldre Att fara och bada ensam på strand har sina nackdelar. Var gör man av bilnyckeln? Den där elektriska saken som högst roligt inte alls...
2
Svar
32
· Visningar
7 246
Senast: Rie
·
Äldre Eftersom jag på håll känner till en del i fallet så kan jag bara hålla med denna tjej.... Vi behöver verkligen inget mer hat...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: swemale
·
Äldre Hej. Läser en vidareutbildning som innebär att en magisteruppsats ska skrivas. Har tilldelats ett större stipendie för en resa till ett...
Svar
12
· Visningar
1 211
Senast: Lejonelle
·
Äldre Jag tror iaf att den räknas som komedi. Det jag tänker på är en film, som till stor del präglas av berättarröst, om en yngre kille som...
Svar
7
· Visningar
846
Senast: Otter
·
Äldre I morgon bitti åker jag och sonen (15år) till Krakow. I första hand ska vi besöka Auschwitz/Birkenau och även saltgruvorna finns med på...
Svar
9
· Visningar
1 252
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama