Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har både gardiner, rullgardiner och persinenner (inte jag som satt in allt) men drar inte ner eller för nått. Sover lika bra när det är ljust som när det är mörkt.
Men har du inget sätt att dra för/rulla ner alls ? Inte när du sover heller? Blir det inte jätteljust i rummet då?
Jag har inte heller några gardiner i sovrummet, att det blir jätteljust är poängen. Jag gillar inte att vakna i mörker utan att kunna se ut, känns instängt och klaustrofobiskt.
Hu. Ingen anledning att vakna kl. 4 om man får sova till 7
Har du möjlighet att sätta upp lamellgardiner? De behöver man ju inte dra åt sidan utan kan bara öppna när det inte är så soligt.
Eller motor med fjärr till gardinen kanske?
Men har du inget sätt att dra för/rulla ner alls ? Inte när du sover heller? Blir det inte jätteljust i rummet då?
Jag blöter ett helt lakan, som jag sedan har över mig när jag ska sova( och även på dagen, när det varit som varmast).Lagg en fuktig kall handduk i nacken, som en halsduk. Det kyler ner kroppen snabbast.